یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آه كه هنوز بی تو پریشونه دل
آه كه هنوز ساده ساده هستم
هنوز همون اسیر بی پناهی
كه زندگیش و به تو داده هستم
قلب منی
چه جوری یه روز ازت جداشم
عشق منی
نمیشه دوست نداشته باشم
قلب منی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 16:51
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
+18
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



.
.
.
.

.
.

.
.
.
حالا اگه مامانت می گفت برو پایین آشغالا رو بزار دم در, نمی رفتی ببین واسه این چیـــــــزای خاک برسری چه زود میای پایین:
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 14:28
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو ایستگاه اتوبوس منتظر بودم …
اتوبوس اومد ، به راننده اش گفتم : آقا کجا میره !؟

گفت : مگه کوری بالای اتوبوس نوشته دیگه !

چند روز بعد یه اتوبوس دیگه اومد منم بالاشو خوندم و رفتم تو !

بعد از نیم ساعت دیدم داره مسیرو اشتباه میره ! سریع رفتم به راننده گفتم : آقا مگه پیروزی نمیری !؟

گفت : نه !

گفتم : مگه بالای اتوبوس ننوشته پیروزی !؟

گفت : آقا مگه لالی !؟ زبون نداری یک کلام بپرسی ؟ شماها واسه چی آخه درس میخونین !؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 14:19
+3
AmirAli
AmirAli
سلامتی همه ی مامان و باباهایی که شبها صدای دکمه های کیبورد رو می شنون ولی چیزی نمی گن!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 10:06
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
میدانم مرا نمیخواهی... کمی مدارا کن،دلم که نمیداند ... {-60-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:58
+6
AmirAli
AmirAli
من نمیفهمم

اونی که قلیون میکشه میگن قلیونی
اوونی که سیگار میکشه میگن سیگاری
اوونی هم که تریاک میکشه میگن تریاکی
اونی که مشروب میخوره میگن الکی
.
... .
.
.
.
.
اون بدبختی که پیپ میکشه مثل من چه گناهی کرده
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:58
+4
AmirAli
AmirAli
پزشکان معتقد اند که مصرف روزانه یک سیب از سکته های قلبی جلوگیری می کنه ...!
+




+

خب همین ثابت میکنه که اگه جای یک سیب از "دو سیب" استفاده کنیم، سکته مغزی رو هم ساپورت میکنه....حالا اگه "دوسیب نعناع" باشه که دیگه امراض گوارشی هم سراغمون نمیاد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اون وقتا که داداش کوچیکم 5 سالش بود بهش یاد داده بودم
هر وقت جیش داره به جای اینکه بگه جیش دارم بگه میخوام بخونم
یه شب داییم خونمون بود شب که همه خواب بودن داداشم به داییم گفت دایی بیدار شو میخوام بخونم
دایی هم که نمیدوست جریان چیه گفت باشه عزیزم فقط اروم تو گوشم بخون که کسی نفهمه!!
خدا رحمت کنه رفتگان شما رو عفونت گوش 1 سال بیشتر بهش فرصت نداد
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 18:03
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سربازی راهیِ واسه آدم کردنِ پسرا ،اما
دخترا از هیچ راهی آدم نمیشن :|
پسرا جییییییغ دست هورااااااا <img src=(" title=":((" />(((
آخه دخترا فرشته ان و فرشته ها آدم نمیشند
دخترا جیییییییغ دست هووورااااا <img src=(" title=":((" />((
دیدگاه  •   •   •  1392/08/18 - 17:16
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ