یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 20:23
+3
korosh
korosh

همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار کن…… من نمیدونم مثل هابیل باشم یا قابیل!؟

دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 15:56
+8
hamed noori
hamed noori
به سلامتی پسری که خوشتیپ بودنشو تو فرم و مدل ابرو نمیدونه.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 12:35
+2
hamed noori
hamed noori
گفتم: خدایا سوالی دارم!


چرا وقتی شادم همه با من میخندند.

ولی ، وقتی ناراحتم کسی با من نمیگرید؟!...

جواب داد: شادی را برای جمع کردن دوست، آفریده ام

ولی ، غم را برای انتخاب بهترین دوست ...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 12:12
+3
ساناز
ساناز

طرف اومده میگه :"این یارو زبون آدمیزاد حالیش نمیشه تو برو باهاش صحبت کن" من نفهمیدم داره به من فحش میده یا به اون یارو! :| {-18-}

دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 12:10
+4
زهرا
زهرا

اینایی که دیر میرن سرِ سُفره و زودَم بلند میشن میرن تو اتاقشون ! اینا تو اتاقشون سرگرمی ندارن که اینا نمیتونن جلویِ اَشکاشونُ بگیرن ! راحتشون بذارید !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/20 - 11:54
+6
AmirAli
AmirAli
دیگر ب خوابم هم نمی آید,درکش میکنم همخوابی با دیگران تمام وقتش را گرفته . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 21:18
+8
AmirAli
AmirAli
خداوند نمیخواهد ما به هم برسیم
می دانی دلیلش چیست ؟
می داند که اگر کنارم باشی
دیگر هیچ وقت ، هیچ چیز
از او نخواهم خواست

دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 20:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از قوانین نیوتن اینه که:
هر خانمی باید یکیو داشته باشه که وقتی از مهمونی بر میگردن بهش بگه :
از همه سرتر بودیااااااا

بعد اونم براش ناز کنه بگه: نه بابااااا

بعد این داستان تا جاهای باریک ادامه پیدا میکنه که دیگه به نیوتن ربطی نداره!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 19:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
سلامتی ما زشتا که اگه نبودیم شما خوشکلا به چشم نمی اومدین !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/19 - 19:36
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ