یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مزاحم تلفنیم مسیج داده یه آهنگ بذار رو زنگ موبایلت ... حال نمیده اینجوری بوق بوق :| یعنی‌ سنگ پاییه واسه خودش!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/15 - 19:31
+3
AmirAli
AmirAli
اینقدر که دختر پسرا همدیگه رو امتحان میکنن خدا بنده هاشو امتحان نمیکنه!

دیدگاه  •   •   •  1392/08/15 - 07:45
+3
AmirAli
AmirAli
ﭼﺮﺍ ﻣﻮﺱ ﺍﺯ ﺳﻤﺖ ﺭﺍﺳﺘﻪ ﻣﺎﻧﯿﺘﻮﺭ ﻣﯿﺭﻩ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺳﻤﺖ ﭼﭗ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/15 - 07:44
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
حالا درسته ما جی اف نداریمو نمیخوایم‎
‏.
‏.
‏.
‏.
شمام نباید یه تارفی کنین؟ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/15 - 00:06
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
شعرهای جدیدی که پشت سر عروس خونده میشه: ساپورت دخترونه ...عروس چه مهربونه ...ساپورت رنگی رنگی...عروس چقد زرنگی...عروس کلیپس طلایی...عروس خانم توماهی... نون وپنیر ارزونیتون...کلیپس نمیدیم بهتون...شام عروس آوردیم...ساپورتتون رو بردیم... کلیپس خوش آب ورنگه...عروس قدش بلنده...اسفند دونه دونه...ساپورت عروسمونه...عروس ساپورتش قشنگه...ایشاالله {-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/15 - 00:04
+2
hamed noori
hamed noori
در CARLO
هیچ دختری پسری رو باس پول نمیخواد

هیچ پسری دختری رو باس س... نمیخواد
.
.
....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

دلفینها هم پرواز میکنند :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 22:52
+4
hamed noori
hamed noori
ﭘﺴﺮﻱ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﺷﺪ ﮐﻪ5ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺩﻳﮕﺮ ﻣﻴﻤﻴﺮﺩ؛

ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺎﻡ ﺭﺍ ﻧﻮﺷﺖ":ﻣﻦ ﻣﻴﺮﻭﻡ, ﺑﺎ ﻣﻦ ﻣﻴﺎﻱ?"
ﻭ ﻳﮑﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻭﺳﺘﺶ ﻭ ﻳﮑﻲ ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ
ﻓﺮﺳﺘﺎﺩ...
ﺑﻌﺪ2ﺩﻗﻴﻘﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮﺵ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ:ﻣﻦ ﮔﻴﺮﻡ!...
ﮐﺠﺎ ﻣﻴﺨﻮﺍﻱ ﺑﺮﻱ? ﻧﻤﻴﺘﻮﻧﻢ ﺑﻴﺎﻡ, ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺮﻭ ﻋﺰﻳﺰﻡ...
ﭘﺴﺮﮎ ﻗﻠﺒﺶ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﺭﺩ ﮔﺮﻓﺖ
.
2ﺛﺎﻧﻴﻪ ﺑﻌﺪﺵ...
ﺩﻭﺳﺘﺶ ﭘﻴﺎﻡ ﺩﺍﺩ ﮐﻪ؛ ﻧﺎﻣﺮﺩ ﮐﺠﺎ ﻣﻴﺮﻱ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻦ؟
ﺩﻫﻨﺖ ﺳﺮﻭﻳﺴﻪ ﺍﮔﻪ ﺑﺮﻱ...ﻭﺍﺳﺎ ﻣﻦ ﺍﻭﻣﺪﻡ...
ﭘﺴﺮﮎ ﺧﻨﺪﻳﺪ ﻭ ﭼﺸﻤﺎﻧﺶ ﺭﺍ ﺑﺴﺖ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﺛﺎﻧﻴﻪ
ﻗﻠﺒﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﻣﺮﺩ.
ﺁﺭﻩ ﺩﺍﺩﺍﺵ ﻣﻦ ﻫﻴﭻ ﻭﻗﺖ ﺭﻓﻴﻘﺘﻮ ﺑﻪ ﺟﻨﺲ ﻣﺨﺎﻟﻒ
ﻧمیﻔﺮﻭﺵ...
ﭘﺮﭼــــــــــــــــﻢ ﭘﺴﺮﺍ ﺑﺎﻻﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍ
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 22:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 20:11
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
راست میـگن ؛ یــه مـَــرد گـــریـه نمیـکنـه..
اگـه حــالـش “بـــد بــاشـه سیــگار میــکشه !
ولـــی ،
وای به روزی کـه یــه مــَــرد..
بـــا “گــریــه”، سیـــگـار بـــکشـه !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 18:28
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
حکم اعدام بود... اعدامی لحظه ای مکث کرد و بوسه ای بر طناب دار زد... دادستان گفت: صبر کنید آقای زندانی این چه کاریست؟ مرد گفت: بیچاره طناب نمیزاره زمین بیفتم ولی آدم ها بدجور زمینم زدن :(
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 17:04
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ