یافتن پست: #نمی

ehsan mohammadi
ehsan mohammadi
از بوی گلاب بدم می آید ، همون آب معدنی کفایت می کند... ،
نگید این رانی هلو دوست داشت ، سنگ قبرش رو با رانی بشوریمااا ،
نوچ میشه ، من از مورچه ها دل خوشی ندارم !
آقایون فامیل ، به خاطر من سه متر ریش نزارید !
خانوم های فامیل ، خواهشا بالای سر قبرم جیغ و داد نکنید ،
باور کنید من از همهمه و شلوغی بدم میومد ! مردم ، گناه که نکردم !
مراسم ختم من رو تو هیچ مسجدی نگیرید ،
راستی [!] هم نیارید واسه فامیل ، دینی کلاس پنجم رو یادآوری کنه !!!
توی درایو E عکس دارم ، خوراک اعلامیه ،
عکس پرسنلی نزاریداا ، اونا جلب ترحم نمی کنه !
بعد از مرگم هنوز میت رو زمین مونده هارد کامپیوترم رو بزارید تو ماکروفر !
یه کاری کنید درایو D بیشتر ب[!] ! من اندک آبرویی داشتم در این خانواده !!!
یه وقت ساندیس ماندیس دست فامیل ندیداااا ... ساندیس خیلی بده !!!
روی خرما ها پودر نارگیل نریزید ، هم شکلش خز میشه ، هم بد مزه میشه !
همون گردو بزارید لاش خیلی حال میده !
( پ ن : هنگام تزئین حلوا دست خود را با آب و صابون بشویید ! )
پنج شنبه ها سر خاکم نیاید چه کاریه ؟ ترافــــیک !
فیس بوکم رو بلاک نکنید ، گهگداری باهاش پست بدید بیاد بالا جیگر رفیقام کباب شه !
به اقوام بگویید از اون تکست های [!]ام بگن
مثلا هنگام دیدن قبرم بگن : خونه ی نو مبارک !
شایعه کنید قبل مرگش بهش الهام شده بود میمره !
از اون دیالوگ هاست که مو به تن سیخ می کنه هااا !!
هنگام خاک کردنم یک بیل کوچک کنارم بگذارید ، شاید دلم برایتان تنگ شد !!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 16:33
+2
-1
hamed noori
hamed noori
در CARLO
پسره شب خونه نمیره،فرداش مامانش می پرسه:دیشب کجا بودی؟

میگه :پیش یکی از رفیق هام!
زنگ میزنه به 10تا از رفیق هاش
7تا شون میگن اینجا بوده!
2تا شون میگن هنوز اینجاست!...
یکی شون میگه خوابه بیدارش کنم؟

به افتخار همه دوستای واقعی
دیدگاه  •   •   •  1392/08/14 - 00:03
+4
binam
binam
یکبار
دوبار
سه بار
و بارها و بارها
تلخی خواسته نشدن را چشیدی و باز....؟!
اینجا دوره دوره ی 
مُد و فشن شده
دیگر کسی قلب ساده
دل ساده
نگاه صاف
نوشته های ذلال نمیخواهد
همینکه روی مُد باشی کافیست!!!
میان و شک و تردید مانده ام بفروشم ظاهرم را به مُد
یا دلم را به تنهایی!!!


بینام
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 23:55
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
تو جانمی …
چه خوش است وقتی به لبم میرسی !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 21:00
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
اولین تو بودی ، آخرین هم تو خواهی بود
نمی خواهم طعم چشم دیگری را بنوشم
انتظار بارانت سخت هم باشد ، فقط به خیال آمدنت خیس خیسم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 20:52
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
خسرو شکیبایی میگفت :
بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن ، بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 20:03
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
نزار باور کنم نیستی ، نمیشه ، باورش سخته
همیشه اولش خوبه ، همیشه آخرش سخته
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 18:26
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خــــــ ـــــــ ـــــــ ــــدایا...!



تو دنیایـ ما ادمـــ ــــ ــــــ ــــــااا



یه حالتیـ هســـــ ـــــت بنام ُکمـ اوردنُـ



تو کهـ خداییـ نمیتونیـ تجـــ ــــ ــــــ ـــربش کنیـ!



خوش بهـ حــــ ـــــ ــــــ ـــــــ ـــــــالتـ .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 16:58
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 16:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این پسرایی رو که میبینی موهاشون همیشه ژولیدس , بهم ریخته ان , ته ریش دارن , به خودشون نمیرسن
.
.
.
.
.
.
.
.
چیه فک کردی میخوام بگم داغونن ؟ از زندگی بریدن؟ شکست عشقی خوردن ؟

نه عامو اینا  گشاد ان , به خودشون زحمت نمیدن برن جلو آیینه
دیدگاه  •   •   •  1392/08/13 - 16:26
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ