یافتن پست: #نمی

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
کامل شده ای . . .

دیگر به تو نمیــرسد کسی !

چند واحد پاس کرده ای ؟!

چند سال برای خیانت خوانده ای ؟!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 10:46
+6
hamed noori
hamed noori
اگر شوهرتون رو با زن دیگری تو رختخواب ببینید با شوهرتون چیکار میکنید ؟


زن سوئیسی : ازش میپرسم از چی من خوشش نیومده .

زن روسیه ای : خونه رو ترک میکنم....

زن فرانسوی : میرم پیش دوست پسرم تا بهم تسلی خاطر بده .

زن ایتالیایی : اون زن رو میکشم .

زن اسپانیایی : شوهرم رو میکشم .

زن آمریکایی : جفتشون رو میکشم.

زن دهه شصتی ایرانی : شوهر من از این کارها نمیکنه ، من بهش اطمینان دارم :|

به افتخار همه ی زنها و مردهای دهه شصت.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 10:15
+3
AmirAli
AmirAli
چه حسیه وقتی زدین به تیپو تاپ هم،و تو عادت کردی به بودنش و پیام دادنش و شب بخیر گفتنش....خوابت نمیبره داری دیوونه میشی آخه تو باعث بحث نبودی توکاری نکردی بخوای معذرت خواهی کنی نه غرورت اجازه ی منت کشی نمیده ولش کن خودش باید برگرده...............نمیتونم نمیشه دارم دیوونه میشم............گوشیو بر میداری پیام میدی:هان چیه منت کشی ممنوع! وهمین پیان کوتاه آشتی میاره
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 08:37
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اونی که میگه دلایلم شخصــــــــــــیه نمیتونم باهات باشم

بدون که نمیتونه باهات باشه چون با " شخصیــــــــــــه " ...
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 21:49
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
چندتا فامیل پیر داشتم همیشه توی عروسی ها میومدن میزدن تو پهلوم در گوشم میگفتن:
بعدی تویی، بعدی تویی…
البته دیگه اینکارو نمیکنن…
چون توی مجلسهای ختم، منم باهاشون همین کارو کردم…{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 21:47
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
میدونستین خرچنگها تو عروسیاشون نمیتونن دست بزنن
فقط بشکن ریز میزنن!
برید حال کنید با این اطلاعاتی که در اختیارتون میزارم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 21:39
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
استاد :در حرکت پرتابی با چه زاویه ای بیشترین برد را خواهیم داشت؟

دانشجو :۴۵درجه

استاد :افرین. چرا؟

دانشجو :نمیدونم استاد تو انگری بیردز اینطوریه

استاد !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 21:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 21:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دیگه همین مونده پست بزارن اگه نفر قبلیت بره دسشوئی چیکار میکنی؟

.
1- منم میرم دسشوئی
2-من نمیرم دسشوئی

......
...
3-منتظر می مونم تا برگرده

...4- در رو روش قفل میکنم
5-چرا منو تو این موقعیت قرار میدی
6-چراغو روش خاموش میکنم
7-درو باز میکنم
8-منم باش میپرم تو دستشویی ................
9- .....
10- واسش آرزوی موفقیت میکنم.
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 19:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 19:37
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ