binam
چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی
یکی که بهش اعتماد داری
بهت اعتماد داره
از دلتنگی هاش برات میگه
از دلتنگی هات براش میگی
آروم میشه
آروم میشی
حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه
♥ نگار ♥
شبــم به صبح نمی رسد
تمام خطوط فنجانم
نبودنت را فریاد می زند...!
چقدر فال تو مبهم است
و تفسیر تو چقدر گنگ است
دیگر به قرعه کدام فال ...؟
کدام فنجان قهوه ...
کدام استخاره ...
کدام ستاره ی شمالی....
تــــــو را بــجویــم ...؟!
که طــاقــــتــم
لبریز فنجان صبرم، شده است ...!
كه وسوسه می شوم
ایـــــن بــــار
تمام تپش های قلبم را
در خطوط درهم دستانت
به یكباره فــرو پاشم...!
كه ایــــن بــــار
....... نــبودنــم .........
گواه بـــودنـــم باشد ...!