یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:51
+4
binam
binam
چه حس قشنگیه وقتی میشی محرم دل یکی 

یکی که بهش اعتماد داری 

بهت اعتماد داره 

از دلتنگی هاش برات میگه 

از دلتنگی هات براش میگی 

آروم میشه 

آروم میشی 

حسی که هیچ وقت به تنفر تبدیل نمیشه 
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:51
+4
binam
binam
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:46
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
صد ساله هم که بشم...
هیچی به اندازه اینکه سر صبح پاشم ببینم برف همه جا رو سفیدپوش کرده و هنوز جای لگد هیچکی روش نیفتاده خوشحالم نمیکنه!!
قبول دارین؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:45
+4
hamed noori
hamed noori
از وقتی که شماره شو به بلَک لیست گوشیم انتقال دادم چند ماهی میگذره…

شیش،هفت تا اس داده بود که چند هفته بعد خوندمشون.
اون موقع از دستش عاصی بودم. واقعاً اذیت میکرد.
یه شب با یه شماره دیگه اس داد برا همین نرفت تو بلک لیستم
نوشته بودکه اگه میخوای دیگه اس ندم بهت،یه چیزی بگو....
بدون معطلی جواب دادم و همون چیزی رو که میخواست
براش فرستادم چون واقعاً دیگه نمیخواستم اس.ام.اساشو ببینم.
دیگه ا………س نداد
نمیدونم اصلاً چی شد که اینطور شد. دیگه سراغمو نگرفت
انگار نه انگار که من “هستم”
به هرحال اعتراف میکنم که خیلی دلم برای اس.ام.اس هاش تنگ شده.
اگه الان اینارو میخونی، ازت میخوام که یه شانس دیگه بهم بدی. قول میدم بچه ی خوبی بشم !
هم تو مسابقه ها شرکت کنم
هم آهنگپـیشواز داغ هفته رو انتخاب کنم و حتی با شارژ ۱۶۸۶۵۰ریال، برنده ۱۰۰ تومن اعتبار هدیه
داخل شبکه شم ..!
ایرانسل دوسِت دارم !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:42
+1
binam
binam
آخرین ویرایش توسط onlyalone در [1392/08/11 - 18:39]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:38
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شبــم به صبح نمی رسد

تمام خطوط فنجانم

نبودنت را فریاد می زند...!

چقدر فال تو مبهم است

و تفسیر تو چقدر گنگ است

دیگر به قرعه کدام فال ...؟

کدام فنجان قهوه ...

کدام استخاره ...

کدام ستاره ی شمالی....

تــــــو را بــجویــم ...؟!

که طــاقــــتــم

لبریز فنجان صبرم، شده است ...!

كه وسوسه می شوم

ایـــــن بــــار

تمام تپش های قلبم را

در خطوط درهم دستانت

به یكباره فــرو پاشم...!

كه ایــــن بــــار

....... نــبودنــم .........

گواه بـــودنـــم باشد ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:33
+5
hamed noori
hamed noori
سه قاشق شکر می ریزی

یکی برای من
یکی برای خودت
سومی موهای زنی ست روی سنگ توالت
که سیاه است...
...مثل کابوس هایی که نمی بینمت
که جیغ
می کشم تو را در آغوشی که ندارم

در زیتون های تلخ به دنبال تو می گردم
در چای های شیرین به دنبال تو می گردم
و آن تفاله ی رو آمده
مهمانی ست
که همیشه وقتی من نیستم
از راه می رسد
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:27
+3
binam
binam
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:26
+3
binam
binam
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 18:10
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ