یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آتش زدن به یک "سرنوشت"
کبریت نمی خواهد که !!
"پـــا" می خواهد ...
که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر ...
و ..........
بـــــــــروی .. !!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:36
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی که دیگر نبود من به بودنش نیازمند شدم وقتی که دیگر رفت به انتظار آمدنش نشستم وقتی دیگر
نمی توانست مرا دوست بدارد من اورا دوست داشتم وقتی اوتمام شد من اغاز شدم و چه سخت
است تنها متولد شدن مثل تنها زندگی کردن مثل تنها مردن….
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




گاهی نمیتونم تشخیص بدم که من واقعا الان گشنمه یا فقط حوصلم سر رفته!:))




دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:06
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 15:02
+6
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زندانی تقویم شده ام …
هر روز ضربدر میزنم بر روی دیوارش …
البته نمیدانم تا کی باید روزها را سیاه کنم !
بیا دیگر …
شاید این آخرین سالنامه ام باشد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دو چیز تو دنیا وجود داره که هیچ لذتی به پاش نمیرسه:
۱- استاد نیاد سر کلاس
۲-یه سوال از استاد بکنی جوابشو ندونه!
خداییش لذت بالاتر از اینا سراغ داری؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدی از وسط آسفالت علف در میاد؟
این یعنی اینکه با استقامت میتونی هر کاری کنی. هر کاری !!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعد دیدی روی آسفالت کهنه یه آسفالت نو میزنن؟
این یعنی در نهایت هیچ غلطی نمیتونی بکنی..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:52
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺳﯿﻤﯿﻦ :ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﭘﺪﺭﺕ TNT ﻭﺻﻞ ﻧﻤﯿﮑﯽ ﺑﻔﺮﺳﺘﯿﺶ ﻭﺳﻂ ﺟﻤﻌﯿﺖ؟
ﻧﺎﺩﺭ :ﺍﻭﻥ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻪ ﻣﻦ ﭘﺴﺮﺷﻢ، ﻭﻟﯽ ﻣﻦ ﮐﻪ ﻣﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﻭﻥ ﭘﺪﺭﻣﻪ
ﺟﺪﺍﯾﯽ ﻧﺎﺩﺭ ﺍﺯ ﺳﯿﻤﯿﻦ ﻭﺭﮊﻥ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻧﯽ
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:50
+4
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
به سلامتیه اونایی که دو نفرن و نفر دومشون رو با دنیا عوض نمیکنن !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/26 - 14:22
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ