یافتن پست: #نمی

MASUD
MASUD

از این ور و اونور شنیدم داری عروس میشی گلم


مبارکت باشه ولی آتیش گرفت این دلم


خیال می کردم با منی، عشق منی، مال منی


فکر نمی کردم یه روزی راحت ازم دل بکنی


باور نمی کردم بخواهی راستی راستی تنهام بذاری


آخه یه عمر همش بهم گفته بودی دوسم داری


گفته بودی عاشقمی به پای عشقم می شینی

دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 23:33
+5
-1
binam
binam
صدمین پست را پس از مدت ها میگذارم
دلم به قلم راه نمیرود پس از غیر خودم مینویسم

شاخه هام خشکیدن
ریشه هام از دردن
شونه هام میلرزن
اوستخونام سردن
یه نفر اینجاس که
تو رو دوس داره هنوز
که تو 4 فصل دلش برف میباره هنوز
رد چشمامو نگاه کن
دستامو بگیر تو دستات
یخ این دستارو وا کن
خنده هات سبزه ی عیدن
خنده هاتو دوس دارم
منو با خنده صدا کن
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 23:05
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی دلم برای زمانی که
نمیشناختمت

تنگ میشود
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 22:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به یه دختر دهه شصتی گفتم مادر بیمارستان طوس کدوم وره گفت تو یکبار دیگه بگو مادر تا با امبولانس بفرستمت بیمارستان طوس خدایی من نمیگیرم کجا کارم اشکال داشت این ناراحت شد:|:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 22:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دعای حیف نون :

خدایا به خاطر تمام چیز هایی که دادی

ندادی

دادی پس گرفتی

ندادی بعدا میخوای بدی

دادی بعدا میخوای پس بگیری

ندادی میگی دادی

اصلا نمیخوای بدی

نداده بودی فکر کردی دادی

نمیدی هی میگی میدم ، شکرت !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 21:56
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 21:26
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدونم چرا تو خیابون وقتی کنار یکی که ازم قد کوتاه تره رد میشم احساس عظمت و غرور میکنم بعد چند قدم جلوتر که یه درازه بی خاصیت میاد رد میشه غرورم شکسته میشه!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 21:23
+3

و من از تو جدا ماندم ولی ای کاش میمردم


برو دیگر که دل از غم رها کردم


خداحافظ...خداحافظ که دیگر بر نمیگردم . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 21:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 20:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 20:40
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ