یافتن پست: #نمی

roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:31
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


نمیدانم دردم چیست...؟ یا از تنهاییست، یا نبودن دوستی که دوستش دارم و کنارم نیست!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:09
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


هیچگاه چشمانت رابرای کسی که مفهوم نگاهت را نمیفهمدگریان نکن ...


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 13:07
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


میگن از خودتُ از اونایی که قدرتُ نمیدونن بگیر!!!من که نتونستم خودمُ ازش بگیرم!!خدایا حداقل تو منُ ازش بگیر


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:21
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دیگر به "تو" فکر نمیکنم فکر کردن به مال دیگران گناه است!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:24
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻫﻤﻪ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎ ﮐﻼً ﻓﻘــﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .. :|
ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺩﻋﻮﺍ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺗﺼﺎﺩﻑ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﭘﯿﺮﺯﻥ 80 ﺳﺎﻟﻪ ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ 4 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ
ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻃﺮﻑ ﺑﺎ ﺯﻧﺶ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﻗﺮﺍﺿﻪ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺳﻮﺍﺭ ﺑﺎﺷﯽ ﻧﯿﮕﺎ
ﻣﯿﮑﻨﻦ .... :|
ﮔﺮﻭﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻓﻘﺮ ﻭ ﺑﯿﮑﺎﺭﯼ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﻇﻠﻢ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﮐﻼً ﻫﺮﭼﯽ ﺑﺎﺷﻪ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ ... :|
ﺍﻻﻥ ﻫﻢ ﻻﯾﮏ ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ ﻓﻘﻂ ﻧﯿﮕﺎ ﻣﯿﮑﻨﻦ :|
ﮐﻼ ﺍﻭﻝ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻮﺩﯾﺪ ﺑﻌﺪ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﺎ ﺩﺭﺁﻭﺭﺩﯾﺪ ﺁﯾﺎ ((
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:21
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی بده دوس پسرای آدم باهم نمیسازن ؛ وگرنه دسته جمی یه شمال رفته بودیم:|
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:53
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فانتزی من اینه که یه روز صبح ساعت هفت یکی بهم زنگ بزنه بر ندارم گوشی رو
بعد بیام تلویزیون رو روشن کنم ببینم داره قرعه کشی میلیاردی رو نشون میده
بعد مجریه میگه برنده جایزه میلیاردی گوشی رو برنمیداره یه بار دیگه قرعه کشی میکنیم
تو فانتزیامون هم شانس نداریم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:16
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ