یافتن پست: #نمی

sara
sara
رسم زندگی این است
یک روز کسی را دوست داری
و روز بعد تنهائی
به همین سادگی او رفته است
و همه چیز تمام شده است
مثل یک میهمانی که به آخر می رسد
و تو به حال خود رها می شوی
چرا غمگینی؟
این رسم زندگیست و نمی توانی آن را تغییر دهی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 08:47
+3
saman
saman
عشق ادم راداغ میکند ولی دوست داشتن ادم را پخته
،
هر داغی روزی سرد میشود ولی هیچ پخته ای خام نمیشود.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 06:35
+2
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 23:23
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمـ وقتی عـاشــق شـد

حتی یهـ لحظهـ
همـ عـشـقـش رو نمیذارهـ برهـ

اگهـ این کارو
کرد

اون عـاشــق نیست

آدمـ وقتی عـاشــق شد

چشمش خود به خود روی همهـ
بستهـ میشهـ

اگهـ نشد

اون عـشــق نیست !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 21:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 21:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﻋﺪﺩ5ﻫﻤﻪ ﺍﻋﺪﺍﺩ ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﻭﺍﺳﻪ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﺑﻪ ﺟﺰ ﻋﺪﺩ8
9 ... 7 6 5 4 3 2 1 0
ﺁﺧﻪ ﺍﺻﻼً ﺧﻮﺷﺶ ﻧﻤﯿﻮﻣﺪﻩ ﺍﺯﺵ
ﻭﺳﻂ ﭘﺎﺭﺗﯽ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ ﻋﺪﺩ8ﺩﺍﺭﻩ ﻗﺮ ﻣﯿﺪﻩ ﻭ
ﻣﯿﺮﻗﺼﻪ
ﺟﻠﻮ ﻣﯿﺮﻩ ﻭ ﯾﮑﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻪ ﺑﯿﺦ ﮔﻮﺷﺶ
ﻣﯿﮕﻪ ﺣﯿﻮﻭﻥ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﭼﯽ ﻣﯿﮑﻨﯽ...ﻣﻦ ﮐﻪ ﺗﻮ
ﺭﻭ ﺩﻋﻮﺕ ﻧﮑﺮﺩﻡ
ﻋﺪﺩ8ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺯﯾﺮ ﮔﺮﯾﻪ ﻭ ﻣﯿﮕﻪ
ﻣﻦ ﻋﺪﺩ0ﻫﺴﺘﻢ...
ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﺑﺴﺘﻢ ﮐﻤﺮﻡ ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ"ﺣﺒﯿﺒﯽ ﺍﻟﻨﻮﺭ
ﺍﻟﻌﯿﻨﯽ"ﺑﺮﻗﺼﻢ|: !!!
:)))))))
بی مزم خودتی :
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حرف های دلت را نمیزنم اما سکوتت را ترجمه کردم به دلم نشست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 20:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
باران معجزه ایست که

هرگز اتفاق نمی افتد

انگار مرده ایم

این هجوم شکلها و خنده ها و آه

تعبیر
.
تلخی
.
بیش
.
نیستند ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:36
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اقا یه وضع ناجوری شده دیگه نمیشه سر کرایه با راننده تاکسیا بحث کرد دیروز سوار یه تاکسی شدم تا نشستم زرتی اون اهنگ رپه که راجع به راننده تاکسیاست رو پلی کرد لامصب ادمو تو معذوریت اخلاقی شدید قرار میده مخصوصا اون تیکه ای که میگه تو که سر و وعضت کلی می ارزه از همنجا از رپر های عزیز عاجزانه خواستارم اهنگی در راستای نمره گرفتن از اساتید گرام تهیه و پخش نمایید بابااااا عوض این اهنگ قر دارا که فقط از دانشگاه به عنوان محلی برای عاشق شدن نام برده میشود یه چیزی بسازید درد وااقعی ما دانشجو ها رو بگه.والا
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که بیام سر سفره مثه تو فیلما با چنگال باغذا ور برم بعد بگن چرا نمیخوری منم بگم اشتها ندارم. لامصب اند کلاسه
امامتاسفانه هروقت میشینم سرسفره تحقق این رویارو رو وعده بعد دایورد میکنم.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 19:26
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ