یافتن پست: #نمی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 11:43
+2
sara
sara
آدمهای دور و بر خود را نمی توانید تغییر دهید ؛

اما آدمهایی که انتخاب می کنید تا دور و برتان باشند را چرا
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 11:03
+3
نیما مرادی
نیما مرادی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 10:52
+6
نیما مرادی
نیما مرادی
رهـــا نمی شــوم ! رهـا نمی شـوم ....نـه ....رهـا نمی شـوم....نه از خـودم ... نه از تـو....و دوباره دلم بی تابی می کند...در این لحظه های نفس گیر...چه کنـم ... ؟در خودم زبانه می کشم...از خیالت رها نمی شوم ... .مثل نفس کشیدن این آزار ممتد است...خدایا چه کنم ...؟نفرین بر تو ای دل ....نفرین بر این درد و رنج ابدی...ای ثانی...رهـــا نمی شــوم ! رهـا نمی شـوم ....نـه ....رهـا نمی شـوم....نه از خـودم ... نه از تـو....و دوباره دلم بی تابی می کند...در این لحظه های نفس گیر...چه کنـم ... ؟در خودم زبانه می کشم...از خیالت رها نمی شوم ... .مثل نفس کشیدن این آزار ممتد است...خدایا چه کنم ...؟نفرین بر تو ای دل ....نفرین بر این درد و رنج ابدی...ای ثانی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 10:49
+4
نیما مرادی
نیما مرادی
گاهی سخت می شود … دوستش داری و نمی داند دوستش داری و نمی خواهد دوستش داری و نمی آید دوستش داری و سهم تو از بودنش فقط تصویری است رویایی در سرزمین خیالت دوستش داری و سهم تو از این همه ، تنهایی اس
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 10:47
+2
xroyal54
xroyal54
بعضـــــــــيارو هم بايد داخـلِ قطـعۀ هــــــــنرمنـــــدان دفـن كنن!
بس كه خــــــوب نقـــــش بازي ميكـنن ..!


*************

ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ ﻋﺰﯾﺰﻡ . .
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﻪ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻫﻢ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ ﻋﺰﯾﺰﻡ
ﻭﺍﻻ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﮐﻪ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﮔﻔﺖ |:
:)))))
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 00:11
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر:خیلی دوست دارم تو چی؟دختر:اگه دوستت نداشتم بهت زنگ نمیزدم که بگم از این ساعت به بعد بیرون نری اخه نمیخوام از دستت بدم الان ساعت جمع اوری ‍‍زباله هاست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دست هایم خالی اند...

جای خالی دست تو را هیچ کس برایم پر نمی کند...

راست می گفت شاملو:"دست خالی را باید بر سر کوبید "
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دنیا کوچک تر از آن است،

که گم شده ای را در آن یافته باشی.


هیچ کس اینجا گم نمی شود!


آدمها به همان خونسردی که آمده اند ،


چمدانشان را می بندند و ناپدید می شوند.

یکی در مه،


یکی در غبار،


یکی در باران،


یکی در باد،


و بی رحم ترینشان در برف.


آنچه بر جای می ماند،


ردپایی است،


و خاطره ای که هر از گاهی،


پس می زند مثل نسیم


پرده های اتاقت را .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:32
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ