این روزها حالم همچون دایره ای میماند که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست
تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست …
ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا . . . ؟
نه نه نه نه من اینجوری نیستم خب.....
هم قشنگه هم تلخه.کار مانا نیستانیه؟
سلام نگار خانم بله کار ایشان است : کاریکاتور جیره بندی آب در تهران .....
ببخشید سلام