یافتن پست: #نیست

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

این روزها حالم همچون دایره ای میماند که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:42
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر... همین که دستت رو آروم بگیره یه فشار کوچیک بده این یعنی من هستم تا آخرش همین کافیه!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:36
+3
roya
roya
در CARLO

تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست …


ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا . . . ؟


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 16:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ما عادت کردیم وقتی فیلم به تیتراژ رسید:

اگه توی خونه باشیم دستگاه رو خاموش کنیم،

اگه توی سینما باشیم سالن رو ترک کنیم!

ما توی زندگیمون هیچ وقت کسانی که

زحمت های اصلی رو برای ما می کشن نمیبینیم،

ما فقط دوست داریم کسانی رو ببینیم که برامون نقش بازی می کنن …
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:58
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پاک میکنم....مینویسم....پاک میکنم

املایم بد نیست!

از تکرار اسمش لذت می برم...

برایش مینویسم....دلتنگشم...

میدانم که نمیخواند!!!

ولی...

میدانم که میداند.....
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:47
+4
roya
roya

 

 

 

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست

که یک نفر احساست رو بفهمه

بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 15:29
+4
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:51
+2
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:30
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
با نگاهی سرد و خسته چگونه توانیم به مرگ این قصه رسیم بگذار به انتها برسیم بعد بشكنیم سكوت را بهانه نكن خستگی دلیل از پا ماندن نیست به جای من قفل سكوتم را بشكن مرا دریاب
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 14:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ