یافتن پست: #نیست

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
شوهره میاد خونه به زنش میگه:


من برای شام دوستمو دعوت کردم خونه مون


زنش میگه: چرا این کار رو کردی، ببین خونه چقدر بهم ریخته است


ظرفا کثیفن، هیچی هم برای خوردن تو یخچال نیست


شوهره میگه: میدونم ولی اشکالی نداره


زنه میگه: اگه میدونی، پس چرا دوستت رو دعوت کردی؟


شوهرمیگه: آخه اون زده به سرش بره زن بگیره

 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:05
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
پیامی برای دختران :

ز گهواره تا گور دانش بجوی چون از شوهر خبری نیست!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:56
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

آدما می تونند دختر باشن اما دخترا نمی تونند آدم باشن

8 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:49
+1
-2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
زن به شوهرش میگه :

تو هندوستان یک زن رو به قیمت یک گوسفند فروختند..

به نظر تو این بی انصافی نیست؟؟؟ شوهره میگه :

نه اگه زن خوبی باشه می ارزه...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:42
+1
be to che???!!
be to che???!!

ﯾﻪ ﻣﺮﺩ ﺍﮔﻪ ﻣﺮﺩ ﺑﺎﺷﻪ ، ﺑﺎ ﺑﺮﺧﻮﺭﺩﺍﺵ ﻣﯽ ﺗﻮﻧﻪ ﮐﺎﺭﯼ ﮐﻨﻪ ﮐﻪ ، ﻫﺮﺯﻩ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻡ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺶ ﺍﻭﻣﺪ ، ﺑﻬﺶ ﻭﻓﺎﺩﺍﺭ ﺗﺮﯾﻦ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺸﻪ ...!! ﺍﮔﻪ ﻃﺮﻓﺖ ﺩﻭﺭﺕ ﺯﺩ ﺍﺯ ﺑﯽ ﻋﺮﺿﮕﯿﻪ ﺧﻮﺩﺗﻪ ، ﻣﺮﺩ ﺗﻮ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﮐﺎﺭﺵ ﺟﺬﺏ ﮐﺮﺩﻧﻪ ﻧﻪ ﺩﻓﻊ ﮐﺮﺩﻥ !

15 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:04
+5
-2
xroyal54
xroyal54
عــشق اون نیست که وقـــتی دیدیـــش دلــت بلــرزه
عشـــق اونــه که وقـــتی نمـــیــبینـیــــش دلـت میـــخواد کــنده شه ...
خسرو شکیبایی
*خاص*
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:38
+4
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

این عشق نیست که دنیا را می چرخاند.
عشق چیزی است که چرخش آنرا ارزشمند می کند

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:37
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

با توام ، با تو که دستت دست دنیا ساز رنجه با توام با تو که بغضت معنی آواز رنجه اگه یخ باد ستمگر پی قتل عام برگه اگه این باغ برهنه باغ تاراج تگرگه اگه بی پناهی گل رنگ بی پناهی ماست دستتو بذار تو دستم وقت پیوند درختاست رو تن سخت درختا بنویس و دوباره بنویس که شکست یک شقایق مرگ باغ ، مرگ باهار نیست

دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:25
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
امشبم، آغوشت نیست، اما!

خیالت را به آغوش میکشم

عطر تنت را میبویم؛

نوازش صورتت را

با گونه هایم......

به هیچ نمیدهم.....

امشب اینگونه است!

فردا شب و شبهای دگر را چه کنم !!!؟

دلم می گیرد

وقتی ...

می نویسم فقط برای تو ...

ولی ...

همه می خوانند جز تو

میترسم.......!

میترسم.....

ﺁﻧﻘﺪﺭ ﭘﯿﺶ ﺍﯾﻦ ﻭ ﺁﻥ

ﺍﺯ ﺧﻮﺑﯽ ﻫﺎﯾﺖ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﺮﺩﻩ ام،ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ

ﺳﺮﺍﻏﺖ ﺭﺍ ﻣﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ،ﺷﺮﻡ ﺩﺍﺭﻡ

ﺑﮕﻮﯾﻢ...............

میخواهد تنهایم بگذارد..........!

دلم مرگ میخواهد.........!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 22:04
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


آنچه ویرانمان میکند ، روزگار نیست ، بلکه : حوصله های کوچک و آرزوهای بزرگ است...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 18:17
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ