یافتن پست: #نیست

behzad
behzad
كجا باید رفت؟.....
ز كه باید پرسید؟!!!
واژه عشق و پرستیدن چیست؟
جان اگر هست چرا در من نیست؟
من كه خود می دانم ..
راه من راه فناست
قصه عشق فقط یك رویاست....
اه ای راه سكوت...
اه ای ظلمت شب....
من همان گمشده ی این خاکم
به خدا عاشق قلبی پاكم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زنان سرزمین من محکومند به سکوت
و هرگاه من خواستار برابری میزان آزادی زن ومرد شدم
به من انگ فمنیست و بی غیرتی زدن
اگر اینچنین است با شادمانی فریاد میزنم آری بی غیرتم
من آرمانگرا هستم؛
چرا زن سرزمین من باید از لذت پیچیدن باد در موهایش محروم باشد
هر چقدر که من از سرشت این دنیا بهره میبرم تو هم باید ببری
ما کسانی هستیم که پدرمان بنیانگذار آزادی بشر بود
اما پدرمان نقص کننده ی این آزادی است
و سکوت تو وسکوت ماها به این ظلم قدرت میبخشد
در سرزمین من جایی برای قوانین عربی وجود ندارد
خردمند باشیم نه تقلیدگر
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:35
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اشك ها قطـره نیستنـد !
بلكه كلمـاتى هستنـد كه مى افتنـد ....
فقط بخاطـر اینكه :
پیـدا نـمیكنند كسى را
كه معنــى این كلمـات را بــفهمـد ... !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مراقب باش !
دست روزگار هلت میدهد ؛
ولی قرار نیست تو بیفتی ،
اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی ، اوج می گیری ...

به همین سادگی ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 17:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
براے دل خـــودم مے نویسم ...

براے دلتنگــے هایــم

براے دغدغــہ هاے خـــودم

براے شانہ اے کہ تکیہ گاهــم نیستــــ !

برای دلے کہ دلتنگم نیست ...

براے دستے کہ نوازشگــ ـــر زخـم هایم نیست ...

براے خودم مے نویســـم !

بمیـ ــرم براے خـ ـودم کہ اینقـــدر تنهاستـــ !.!.!.!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 16:36
+3
sasan pool
sasan pool
بر خاک بخواب نازنین،تختی نیست. آواره شدن ,حکایت سختی نیست. از پاکی اشکهای خود فهمیدم . لبخند همیشه راز خوشبختی نیس
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 14:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فرهنگ ، ذاتی نیست ، فرهنگ یاد دادنیه، آموختنیه ، یعنی از خانواده به بچه و از نسل به نسل بعدی....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 13:32
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خانواده های محترم خاهشا دیگه دختراتونو دانشگاه نفرستین جا پسرارو نگیرن
بفرستین کلاس آرایشگری چون دیگه واسه کار مدرک مد نظر نیست
فقط باید مجرد با ظاهری آراسته و مناسب باشن خدا وکیلی 99 درصد آگهی های کار
شرایطش همینه___ اگه موافقی بلایک..!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 13:03
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یادم باشد به سهراب بگویم که عشق دیگر تپش قلبها نیست؛ . . . صدای فنر تختهاست!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 22:54
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا دقت کردید، وقتی میرید خرید
.
.
.
.
ولی وقتی میاید خر نیستید... :)
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/13 - 22:30
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ