Mohammad Mahdi
ﻣﮑﺎﻟﻤﻪ ی ﭘﺴﺮﺍ.....
حالم خیلی بد: بریم قلیون
خیلی خوشحالم: بریم قلیون
حوصله ندارم : بریم قلیون
بنزین ندارم: بریم قلیون
کلاس لغو شد: بریم قلیون
کار نیست: بریم قلیون
مدرکمُ گرفتم، شیرنیش؟ بریم قلیون
حوصله ی کلاس ندارم چیکار کنیم؟ بریم قلیون
لامصب مدرسان شریفو گذاشته تو ﺟﻴﺒﺶ.....
reyhan 70
آهاااای دوستان
چرا اینجا همه پست غمناک میذارن!!!!!!
دلم گرفت!
میام اینجا غصه هام رو فراموش کنم بدتر یاد بدبختی هام می افتم
یه کم شاد باشید خب
مگه دنیا به آخر رسیده؟؟؟؟
reyhan 70
ساده که میشوی،همه چیز خوب میشود
خودت
غمت
مشکلت
غصه ات
هوای شهرت
آدمهای اطرافت
حتی دشمنت.
یک آدم ساده که باشی، برایت فرقی نمیکند که تجمل چیست، که قیمت تویوتا، لندکروز چند است، فلان بنز آخرین مدل، چند ایربگ دارد
مهم نیست، نیاوران کجاست، شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه کدام حوالی اند، رستوران چینی ها، گرانترین غذایش چیست.
ساده که باشی
همیشه در جیبت شکلات پیدا میشود
همیشه لبخند بر لب داری
بر روی جدولهای کنار خیابان راه میروی
زیر باران، دهانت را باز میکنی و قطره قطره مینوشی
آدم برفی که درست میکنی
شال گردنت را به او میبخشی
ساده که باشی
همین که بدانی بربری و لواش چند است
کفایت میکند
نیازی به غذای چینی نیست
آبگوشت هم خوب است
ساده که باشی
آدمهای ساده را دوست داری
بازم به شما.....مرسیییییییییییییییییییییییییی
1392/04/13 - 00:32