یافتن پست: #نیست

`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 09:16
+3
poorya
poorya
salamon alaykom
14 دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 00:33
+3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
لج میکنم . . .
بد اخلاق میشم !
نه چیزی میبینم ،
نه چیزی میشنوم ،
نه چیزی میگم !
دست خودم که نیست
تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه .
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/11 - 23:02]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 23:02
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ﺑﻮﺳﻢ ﮐﻦ !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺷﻮﻥ ﻧﯿﺴﺖ ﻭﻣﯿﺨﺎﻥ ﺣﺮﻓﻮﻋﻮﺽ
ﮐﻨﻦ ! {-33-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 21:04
+8
alifabregas
alifabregas
به بعضی ها باید بگی:

تست شد
"آدم نیست"
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:56
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:47
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توقعــ زیادیــ نیستــ خواستنــ امنیتـ آغوشـ

تــــــــــــــو

و....

عشقیـــ کهــ زیر خطـ کمـــربنـد نباشــــــد

!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:36
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
ارزش یک احساس به شدت آن نیست ، به مــــــــــــدت آن است {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:25
+8
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به بعضی ها باید گفت : عزیزم من پین کد نیستم که بهت سه بار فرصت بدم …
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:49
+6
مهسا
مهسا
15 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:48
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ