khube pas ahle kari dada. adam khube karesho dus dashte bashe k motasefane injaha in etefagha nmiofte
آره متاسفانه امیدوارم یک روز همچیز درست بشه.
dada vase maham doa kon mese khodet ba kar hal konim
ایشالله کاری که دوست داری انجام بدی بهش برسی و با عشق کار کنی.
ishala dadash... ey khoda age bshe k kheyli khube
mishe tozih bedid yani chi? yani chi nafar ghablit azat shomare bekhad? yani ouni ke poshte sarete ? kheyli fekr kardam hichi nafahmidam
yani alan ag bahar azat shomare bekhad chi migi manam bayad bgam alan to shomare bekhay man bayad chi bgam k man migam =====4
ولی اگه کسی شمارمو بخواد من بهش میدم ، مشکلش چیه؟ دختر که نیستم ... شمارم اتو چندتا سایت هست
khodet midoni
عيالم شماره منوداره:دي