یافتن پست: #نیست

mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
نیا ...
زمین جای نیست...
من از زمینم....خوب میدانم...
که در عقد زنبور است و اما....
یک طرف خال لب پروانه را هم میدارد...
من از جنس زمینم....خوب میدانم...
که اینجا بازار استــــ...
و دیدم را...
در بسته های زرد و کوچک میدادند...
نیا ....
ــــ.... :(
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 11:17
+6
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
. . .
مى خواهم کنم !
ام . . .
من خوبى نیستم . . .
” از من بگیر . . .
مال خودت . . .
من نمى توانم نگهش دارم . . . {-38-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 10:27
+4
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 22:14
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
19 دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 21:31
+10
مهسا
مهسا
این روزها..............................
آب وهوای آنقدر ست...
که رخت های را......................
فرصتی برای...............................................
شدن نیست.....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 20:37
+3
saqar
saqar
در CARLO
اسکل پرنده نیست! در واقع انسانی‌ست که در طول عمر خود پول جمع می‌کند و قبل از اینکه از آن استفاده کند می‌میرد!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:54
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
• هروقت بین دوتا انتخاب مردد بودی,
شیر یا خط بنداز!
مهم نیست شیر بیفته یا خط...
مهم اینه که;
اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه...
میفهمی دلت بیشتر میخواد شیر بیفته یا خط....!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:37
+7
saqar
saqar
در CARLO
عشق وقتی بشود دات کامی
حاصلش نیست بجز ناکامی
نتیجه گیری :برید عشق های دات ای ار ی پیدا کنید!
لازم است گاهی تلفن را برداری، شماره کسی را که مدتها باش قهر بودی را بگیری
گوشی را که برداشت، فحش بدهی، مبادا یادش رفته باشه که هنوز قهرید...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:34
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
اصلا حسود نیستم اما وقتی دیدم واسه رفیقم اس اومد:کی میرسی خونه عشقم؟یه ذره دلم خواست!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 17:29
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه خیابانی والیبال رو گزارش میکرد می گفت :
این فقط والیبال نیست دیدار دو تمدن رم و ایرانه، دیدار اسپارتاکوس و آریوبرزنه :|
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:25
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ