یافتن پست: #نیست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
داری میگذری از من داری رد میشی آسون حرفی برات ندارم

بغضمو کردی پنهون اشکامو در میاری ولی انگار نه انگار

دستامو بگیر تو دستهات برای آخرین بار ...

یه لحظه چشمهات رو ببند شاید باز یادت بیاد

همون که گفتی بهش یه روز جای تو هیچکس نمیاد

این شعر عاشقونه نیست یه التماسه خوب من

نشکن منو پسم نزن بگو چقدر گریه کنم تا دیگه از پیشم نری ...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 16:18
+3
saman
saman
در CARLO
خانه دل جای هر بیگانه نیست / کوی مجنون جای هر دیوانه نیست

قلب مجنون به لیلی خوشتر است / غیر لیلی لایق این خانه نیست . . .
آخرین ویرایش توسط saman در [1392/04/10 - 15:05]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 15:03
+6
roya
roya
در CARLO
این که بعضی وقتا با خودم تو خونه حرف میزنم خیلى عجیب نیست

ولى اینکه گاهى وسطاش میخندم زیاده رویه دیگه نه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 13:20
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر : عصبانی میشی خیلی خوشگل میشی …
دختر : من که الان عصبانی نیستم.!!
پسر : منم همینو میگم، الان مثه بزی..!!!
دختر : چی میگی آشغال؟
پسر : آها اینو میگم، الان خیلی خوشگلی ….!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 12:43
+4
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 20:01
+3
مهسا
مهسا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:19
+3
مهسا
مهسا
می‌گویـند، - حقیقت - تلـخ - است؛
نه،حقیقت تلخ نیست؛
حقیقت طمع همـان حقیقت را می‌دهد؛
مـا بیش‌ ازحد رویـاهای‌مـان را « شیرین » سـاخته بودیم...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 18:13
+6
ساناز
ساناز
دنیای ادم برفی ها دنیای ساده ای است اگ برف بیاد هست,اگ برف نیاد نیست....مثل دنیای من;اگ تو باشی هستم,اگ نباشی.....!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:59
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
قلب عاشق و دریایی من ...


بازیچه ی قلبهای هوسباز نیست !!!


♦♦♦ افشین احسن ♦♦♦
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 17:34
+2
saman
saman
لهی قربونت برم تو غصه منو نخور

منم که جور سر میکنم تو خیلی ساده دل ببر

تو فکر هیچی رو نکن ببین هنوزم سرپام

فقط واسه دلتنگیه اگر که اشکه تو چشام

پشتم ببین خمیده نیست فقط یه بغضه تو گلوم

تورو خدا پاشو برو نیا با گریه رو به روم

یه روز باید اینطور میشد یا خیلی زود یا خیلی دیر

یه لطفی کن یواشکی دیگه سراغمو نگیر

اره سراغمو نگیر نذار بدونی من کجام

پاشو برو بسه دیگه بذار بریزه گریه هام

فقط برو عزیز من نگاه به پشت سر نکن

از این به بعد بیاد من دقیقه هاتو سر نکن

برو / نمیخوام که دیگه تورو دل آزرده کنم

من که یه آرزو توهم نشد برآورده کنم

خودت تمومش کن برو دیگه حمایتم نکن

حالا اگه میتونی بری / نمون اذیتم نکن
دیدگاه  •   •   •  1392/04/9 - 16:28
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ