یافتن پست: #نیست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
پسری که این سر شهر میکوبه میاد دنبال تو،
پسری که بدون ترس ومحکم،همه جا دستاشو دورت حلقه میکنه،
پسری که دستات رو تو چراغ قرمز خیابونا محکم تر میگیره،
پسری که تو بیرون رفتن های دست جمعی ساکت تر از همیشه است،
پسری که وقتی داری حرف می زنی تو صورتت لبخند میزنه،
پسری که موهاتو از جلوی چشات میزنه کنار،
پسری که وقتی تو خودتی قلقلکت میده؛
این پسر نیست،این دیوثه :))
بس که با این و اون بوده حرفه ای شده،گردنشو بزن
زیادی هم احساساتی نشو :)))
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 15:30
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گرمای چادر
گرم است……….. خیلی !

راستش را بخواهی تحملش سخت است …..

اما میدانی گرمای چادرم را چگونه صبوری میکنم ؟؟؟؟؟؟

وقتی به یاد می آورم چادرم برای تو آرامش روح می آورد صبور میشوم !

نه ! …… نه ! خیال نکن منتی هست! منتی نیست !


.

.

. اما تو را به خدا……!

تو هم مواظب نگاهت باش تا هوا گرم تر نشود !

من به غیرت مردان سرزمینم ایمان دارم .
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 14:56
+2
parisa
parisa
به سلامتی کسی که هنوز دوستش داری ، ولی دیگه مال تو نیست ... اما با این حال نمی تونی از داخل پروفایلت ریمووش کنی ، چون دوست داری هر روز عکسشو ببینی و زیر لب بگی خیلی بی معرفتی ... اما هنوز دوستت دارم
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 00:32
+5
parisa
parisa
قشنگ حرف میزد

قشنگ دل میبرد

ولی نمیدونست من دیگه اون دختر احساساتی قدیم نیستم

نمیدونست یه قلب ساختم از سنگ
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 00:26
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
به مخاطب خاص اس دادم نیستی؟ جواب داده:عسل خوابه من سروشم داداشش! بعدکلی سوال که توکدوم دوستشی من چرانمیشناسمت بهش میگم باگوشی خودت اس بده شارژ عسل تموم میشه.اس داده من شمارمو به دخترانمیدم!
من@
دخترا@@
داداش پرووی دست دخترم¥
دوست دخترم§!!
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/7 - 00:15
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی وقتا توی رابطه ها
نیازی نیست طرفت بهت بگه :
برو !
همین که روزها بگذره و یادی ازت نگیره
همین که نپرسه چجوری روزا رو به شب میرسونی
همین که کار و زندگی رو بهونه میکنه…
همین که دیگه لا به لای حرفاش دوستت دارم نباشه
و همین که حضور دیگران توی زندگیش
پر رنگ تر از بودن تو باشه
هزار بار سنگین تر از
کلمه ی برو واست معنا پیدا میکنه
پس برو
قبل از اینکه ویرون تر از اینی که هستی بشی….
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 23:30
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دﻻﯾﻞ ﺩﺧﺘﺮﺍ ﻭﺍﺳﻪ ﺭﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﭘﺴﺮﺍ :
ﺑﺮﺍﯼ ﻣﻦ ﻣﺜﻞ برادر ﻣﯽ ﻣﻮﻧﯽ، ﯾﻌﻨﯽ: ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻓﺎﺻﻠﻪ ﺳﻨﯿﻤﻮﻥ ﮐﻤﯽ ﺯﯾﺎﺩﻩ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺗﻮ ﻋﻼﻗﻪ ﺑﻪ ﺍﻭﻧﺼﻮﺭﺕ ﻧﺪﺍﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺗﻮ ﻣﻮﻗﻌﯿﺖ ﺑﺪﯼ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﻫﺴﺘﻢ، ﯾﻌﻨﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺩﻭﺳﺖ پسر ﺩﺍﺭﻡ، ﯾﻌﻨﯽ: ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﺗﻘﺼﯿﺮ ﺗﻮ ﻧﯿﺴﺖ، ﺗﻘﺼﯿﺮ ﻣﻨﻪ، ﯾﻌﻨﯽ : ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺍﻻﻥ ﺗﻮجّهم ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻣﻪ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﻣﻦ ﺗﺼﻤﯿﻢ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻣﺠرّد ﺑﻤﻮﻧﻢ، ﯾﻌﻨﯽ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﺷﺘﯽ
ﺑﻬﺘﺮﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺖ ﻣﻌﻤﻮﻟﯽ ﺑﺎﺷﯿﻢ، ﯾﻌﻨﯽ یکم قابل تحملی
[!] زود باش دیگه<img src=(" title=":((" />
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 21:59
+2
saqar
saqar
در CARLO
دلم که میگیردبغض میکند

میشود وبال گردنم

دردهایم خیلی نیستند توهستی و فراموش کردنت

لعنتی دردم می اید وقتی بادردها یت کلنجارمی روم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 18:07
+3
saqar
saqar
در CARLO
behtarin karbare site :

on ye pesare .

hamamon mishnasimesh .

sobha az hame zood tar sing in mishe.

b hame mataleb bedone hich harfi emtiyaz mide.

aksare oghat ham one

shaba ham aghlab dir off mikone

kheili khobe.

age goftin kie?

na eshteb goftin to jib ja nemishe

bedone shokhi (deha )

on kasi niist joz

joz

joz

joz

.

.

.

.

.

.

.

mohammad mahdi
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 17:13
+3
saqar
saqar
در CARLO
هیچ صدایی مث صدای پخ پخ نی توی پاکت شیر یا آبمیوه ناامید کننده نیست....
دیدگاه  •   •   •  1392/04/6 - 15:03
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ