یافتن پست: #نیست

AmiR
AmiR
چیزی که پسرها آرزو می کنند دخترها بدانند !10



1.پسرها غیب گو نیستند به آنها واضح و روشن بگویید چه می خواهید.

2.پسرها عروسک خیمه شب بازی شما نیستند ؛ حسادت آنها را مقابل دوستان تان تحریک نکنید.

3.بدترین چیز برای پسرها این است که ببینند دخترها معتاد به سیگارند.

4.پسرها عاشق دخترهایی هستند که ورزشکارند و به اندام شان توجه می کنند.

5.دخترانی که نمی توانند به حققیت گوش کنند پس سئوالی نپرسند.

6.از پسرها انتظار نداشته باشید که هر چه در فیلم های رمانتیک و عاشقانه می بینید را برای شما تکرار کنند.

7.پسری که عاشق شماست ، دوست دارد تنها کسی باشد که با او حرف می زنید.

8.پسرها معمولا مهربانند و دوست دارند برای خوشحال کردن شما تلاش کنند. بهتر است این را بدانید.

9.پسرها هرکاری می کنند تا توجه دختری که دوستش دارند را به خود جذب کنند.

10پسرها از مشاهده آشپزی دخترها به وجد می آیند.
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ماشین ها هیچ احساسی ندارند
پیر نمی شوند
شب كمرشان درد نمی گیرد
در فكر اجاره خانه نیستند
از همه مهم تر
اخر هفته ها از كار فرما مساعده نمی خواهند
درست مثل ماشینی كه دیروز
جای پدر پیرم رادر كارخانه گرفت.....سابیر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:09
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی نیست به این گیاه خوارا بگه:
شما که انقدر حیوونارو دوست دارین و گوشتشون رو نمیخورین
پس چرا غذاشونو میخورین؟ کصافطای مسخره :)))
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 23:00
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ کجای این شهر
بی تو تماشـــــــــــــــــــــــــایی نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:56
+6
reza
reza
بچه ها جالبه ها!!!!

موقع درس تو مغزم یه مدیا پلیر قوی نصب میشه

که قدرت پخش آهنگای قدیمی رم باکیفیت بالا داره..لامصب :|
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:24
+9
binam
binam
دوست پسرچیست؟
.
.
.
.
.
.
هیچی نیست والا یه آدم الکیه،هی اس میده توام جواب میدی ،شارژت تموم میشه!
بخار نداره که بیاد خاستگاری که
والاااا {-7-}
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 22:05
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به بعضیا باس گفت عزیـــــــــــــزم...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
زندگی ما بازار نیست که بری یه دور بزنی اگه از کسی خوشت نیومد برگردی،
رفتی دیگه برو گم شو تا یه لگد نخوابوندم تو شیکمت ...
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 16:36
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز داشتم ۲۰ صفحه تایپ میکردم یهو یادم اومد زبان ویندوز رو چک نکردم ، کاملا مطمئن بودم که اونی نیست که من میخوام تا سرمو بالا اوردم باورم نمیشد این بار خودش بود ، لج نکرده بود !!!
یه خط دیگه که تایپ کردم برقا رفت …
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 16:33
+2
کسرا
کسرا
لذتی که در غیبت کردن هست درتعریف وتمجیدنیست
آخرین ویرایش توسط kasra در [1392/03/8 - 14:09]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 14:07
+3
roya
roya
در CARLO
بابام اومده بهم میگه :

پاشو برو ماشین رو بزن تو پارکینگ

میگم : بابا به خدا خسته م ، نمی تونم !!

میگه : ده تومان می دم برو ، منم خسته م…..

میگم : بیخیال …. ده تومان میدم خودت برو ….

پاشده شلوارش و می پوشه و میگه مرد نیستی اگه ندی

پای مردونگیم موندم ده تومان پیاده شدم بهش دادم !!

داد میزنه میگه : خانوم پاشو بیا بریم لبو بخوریم!

من

بابا ))
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 13:51
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ