یافتن پست: #نیست

AmiR
AmiR
ی وقتای بود که میکفتم و میکفتی مثل ما عاضق نیست
ما باهم میتونیم مثل لیلی ومجنون شیرین و فرهاد یه داستان بشیم
ولی چیشد اون همه چیز و کارای که بینمون بود
تو زدی زیر همه حرفات
ولی من تا اخرش باهاتم
ولی تو معلوم نیست منو بچی فروختی
بعضی وقتا از خودم سوال میکنم که
آیا اشتباه از من بود
و کلی آیا های دیگ که همشون بیجواب موندن
***من از خدا عاجزانه میخوام دنیارو عوض کنه****
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:08
+2
roya
roya
در CARLO
پسـرا موجـوداتِ شــادی هستـن؛ چـــــــرا ؟؟

۱- اسم فامیلیشـون رو همیشه نگه میدارن

۲- مُکالماتِ تلفـنی شـون ۳۰ ثانیه بیشترنیست

۳- برای یه سفـر ۵ روزه یه شلوار جین کافیـه

۴- اگر جایی دعوت نشدن قهـر نمیکنن

۵- در طولِ زندگی نیازی به تغییـر مدل مو ندارن

۶- برای ۲۵ نفر در عرض ۲۵ دقیقه سوغاتی میخرن

۷- اگر به مهمونی برن و لباسـشون با دیگری یکی باشه

ضد حال براشون نمیشه بلکه با طرف دوست میشن
دیدگاه  •   •   •  1392/03/8 - 12:05
+3
AmiR
AmiR
بعد سربازی این جوری چرا آخه......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}{-31-}
{-31-}{-31-}
{-31-}
5 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:41
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
به چه تو؟ به مفهوم غم انگیز جدایی؟ به چه چیز؟ به دل من یا به پیروزی خویش؟ به چه میخندی؟ به که چه مستانه تو را باور کرد؟ یا به افسونگری چشمانت که مرا سوخت و خاکستر کرد؟ به چه میخندی تو؟ به دل ی من که دگر تا ابد نیز به خود نیست؟ خنده دار است..... !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:26
+3
saqar
saqar
یک کلمه است با دنیایی‌ از مسئولیت،
گفتنش هنر نیست،
مسئولیت پذیریش هنراست
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 19:03
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
به تو کــــه کـــــ ــاری ندارم!
دارم به دردِ خــــــــ ــــــــ ـــــــودم می میرم
تقصـــــیر مــــــ ـــــن نیست
که “تـــــ ــو”
تنــــــ ـــــها درد منی…
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
حتما لازم نیست

دیوانه ای در گوشت فریاد بزند

تا تو احساس ِ کر شدن کنی

گاهی آنقدر صدای سکوت بلند است

که تو دیگر نمی شنوی

نه صدای آواز گنجشکان را

نه صدای بوق ماشین های بی اعصاب را

و نه حتی صدای فریادهای تنهایی را

به هنگام ِ غرق شدن در خویش!

و آنچنان مسخ می شوی در محض

که اگر خود را در آینه ببینی

و یا سایه ات را بر دیوار

با وحشت از خود می پرسی

این غریبه کیست دیگر؟!

یا سنگی پرتاب می کنی به سوی خود

و یا گلوله ای را شلیک!

لی لی حقیقت
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 17:02
+3
binam
binam
در CARLO
یک بار
دوبار
سه بار
تنهایی بس نیست
که باز هم میخواهی بروی؟!!!!
آمدنت بوی رفتن میداد از همان اول
کاش کفش هایت را برمیداشتم
تا بهانه ای برای ماندن داشته باشی!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 16:59
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
خـــــــــــــــــــــــــــدااااااااااااااااااایــــــــــــــــا...
درانجمادنگاه های ســــــردمردم.دلم برای جهنمت تنگــــــــــــــ شده.......
3 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 15:40
+7
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
سکــــــــــــــوت از نداشتن نیست ، از بزرگواریست!
برای همیــــن هیچوقت صدای خدا را نمی شنوی!!!
2 دیدگاه  •   •   •  1392/03/7 - 15:35
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ