یافتن پست: #نیست

binam
binam
در CARLO
یه آدماهی هستن می‌خندن . زیاد هم می‌خندند. اما ...
حرف‌هاشون ، غم‌هاشون ، مشکلاتشون
این‌ها چیزهایی ست که می‌ریزه توی دلش و دَرَش رو هم دوقفله می‌کنه
کسی رو هم راه نمیده اون تو
نمیزاره بفهمید که اون تو چه خبره
و شما هیچ وقت درکش نمی‌کنید، چون بلد نیست منت بزاره ...
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 13:43
+3
binam
binam
خرخون مجرم نیست، بیمار است.
بیایید با خرخون ها مثل بیماران رفتار کنیم…!
« ستاد حمایت از بیماریهای خیلی خیلی خاص!!»
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 11:16
+3
binam
binam
واست اصلا مهم نیست
که چقدر بی تو باشم
از این حسی که بهت دارم
نباید چیزی میگفتم
منو اصلا نمیبینی
با اینکه رو به روت هستم
دارم پاک میرم از یادت
داری پاک میری ار دستم




بابک جهانبخش
آخرین ویرایش توسط onlyalone در [1392/02/24 - 10:57]
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 10:55
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
بهترین نیستم ، ولی اونقدر پرو هستم که بهترینها رو بخوام !!! {-26-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 23:39
+4
AmiR
AmiR
چرا اخه همه به هم دروغ میگن
ی سوال چه کسانی به هم دروغ نمیگن؟؟
خواهشا جوابمو بدیدممنون میشم{-57-}{-57-}{-57-}{-35-}{-35-}{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 22:19
+4
binam
binam
داشــتن مغــز دلــیل قطعــی بــر انسآن بودن نیست. . .
پســته و بــادم هــم مـغــز دارنــد. . .
بـــرای انـــسآن بــودن. . .
بــــآیـــد شعـــور داشـــــت. . .
دیدگاه  •   •   •  1392/02/22 - 20:26
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
مردانی را میشناسم که هنگام عصبانیت
داد نمیزنند
ناسزا نمیگویند
نمیزنند
نمیشکنند
...تهمت نمیزنند
کبود نمیکنند
خراب نمیکنند
تنها سیگاری روشن میکنند و در آن میسوزانند تمام خشم خودرا
تا مبادا به کسانی که دوستش میدارند از گل کمتر گفته باشند
{البته من سیگاری نیستم}{-32-}
دیدگاه  •   •   •  1392/02/21 - 22:42
+2
mah3a
mah3a
زد بازی - تهران مال منِ -شعر آهنگ

ورس ۱ (مهراد هیدن)

زاخار تور بینمون که نیست/ وقتی‌ مس توپه تنیس

میپپریم از پاریس ونیک/ خرج اضافه می‌شه یه ریز

ولی‌ ما بچه شمرونیم/ آخرشم تهرونیم

یه چند ماه اینجا معهمون، تورو رات نمیدان حیوونی

اون که حال نکرد پس واسطه بیرون/ واسه ایرون عربده از هنجرهامون تا خون بپاچ بیرون

با این که آبی‌ نیست ولی‌ کوسه داره توش/ گرسنه آرزوشون اینه بزنن یه گاز به گوشت

زاخار اینجا حله مشکلا تو رینگ/ نگو `تش بص اون مال خوشگلا تو فیلمِ

چون این بعضیا تو کتمون نمیر/ چیز خوب نداره بگه بگو خفه خون بگیر

چشم به آسمون، که پاسبونِ خکمون/ پنسمونِ زخمِ باز و بدن ما واسه اون

خوشه پروین کآخ نور که بالا سر تاجمون/ رم می‌کنیم پاا به جلو دنیا نوک اجمون

کروس

تو دیگه مال من،

نه زاخار نگو مس معنی‌ وقتی‌ اینجا نیستی‌ که ببینی‌

تو دیگه مال من

کوه کدوم طرف؟ بولوز پلاک تنته و جو میگیرتتو میگی‌

"تهران مال من تهران مال من،"

تهران مال من تهران مال من،

تهران مال من

زاخار نمیتونی‌ بیعی‌ از اون دور الکی‌ دستارو تکون نده..

ورس ۲ (جیجی)

وقتی‌ عطسه می‌کنیم تهران سرما میخر/ بعدم میره
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:28
+9
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
مکالمه دو پسر : پسر اول: چقدر خپل شدی مرتیکه … شبیه خرسای قطبی شدی الاغ…. کمتر بخور ، از صبح تا شب مثل گاو آت و آشغال میخوری معلومه انقدر دایره میشی دیگه … پسر دوم : خفه شو عوضی. حرف تو زر مفت هم نیست ( محکم تر شدن دوستی بین دو پسر و تموم شدن مکالمه با خنده )

مکالمه دو دختر : دختر اول: خوشگلم یه مقدار تپل شدی ولی بهت میاد عزیزم … دختر دوم: تو هم دماغت بعد عمل یه ذره زیادی کوچیک شده ولی بازم خوشگلی نانازم ( از فردای روز مکالمه هیچ رابطه ای بین دو دختر مشاهده نشده)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 22:15
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
دلـــم را هــر روز میشکنــی و دم از

دوستــــ داشتنـــــ!!! میزنــــی

آخـــــر این چــه دوست داشتنیست ؟!!

ایــن دل خــانــه توست بی وفـــا

نابـــودش نکـــن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 21:19
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ