یافتن پست: #نیست

peyman
peyman
اگه مَردی ... ؟!!
مَرد بمون ... اگه نیستی ... نامَردی نکن ... !!
اگه تنهایی ... ؟!!
تنها بمون ... اگه نیستی ... تنهاش نذار ... !!
اگه نجیبی ... ؟!!
نجابت کُن ... اگه نیستی ... هرزگی نکن ... !!
اگه عاشقی ... ؟!!
... عاشق بمون ... اگه نیستی ... حُرمتِ عشقو نَشکَن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 20:18
+5
امیرحسین
امیرحسین
یکی از دوستام می گفت : یه پشه اومده بود تو اتاقم اومدم بزنم تو سرش تا صدا سگ بده تا منو دید گریش گرفت بهم گفت این رسم مهمون نوازی نیست من 6 ماه نبودم فکر کردم دم در برام میخوای گاوی گوسقندی چیزی بکشی تو بی معرفت حتی یه پارچه هم نصب نکردی دستاشو باز کرد و منو بقل کرد گفت دلتنگت بودم رفیق بهش گفتم بیا یه خورده دم گوشم ویز ویز کن اصلا صداش مثل لالایی دلنشین بود الانم چایی و شیرینی و اجیلشو خورده و تخت خوابیده بیچاره حق داشت خسته راه بود فردا قراره از خاطرات 6 ماه گذشتش برام بگه...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 19:55
+9
ALI SHABAN
ALI SHABAN
حمید عسکری، مازیار فلاحی و گروه «سون» در سالن ۵ هزار نفری کانادا به اجرای برنامه می‌پردازند
_________________________
ستاره های پاپ به کانادا می روند!

عسگری: هیچکس نمی‌تواند با این پکیج رقابت کند!

موسیقی ما - بهمن بابازاده: با شروع نیمه ابتدایی سال‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد خواننده‌ها و چهره‌های پر طرفدار پاپ تور برنامه‌های زنده‌شان را با تدارکات وسیع، برنامه ریزی کرده‌اند که به نظر می‌رسد بازار داغ کنسرت‌ها به خارج از کشور هم سرایت کند و هنرمندان داخلی برنامه‌های فراوانی را در سرتاسر جهان به اجرا در بیاورند.

با توجه به اینکه هنوز برنامه اجراهای داخل کشور اعلام نشده، با قاطعیت نمی‌شود در مورد کنسرت‌های داخل کشور صحبت کرد اما در روزهایی که رسانه‌ها در تعطیلات ابتدای سال به سر می‌بردند خبری کوتاه در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های پیش فروش بلیت‌های کنسرت منتشر شد که باعث خوشحالی زاید الوصف مخاطبان موسیقی خارج از کشور شد و بازتاب‌های فراوانی را هم به خود دید:
.:: ادامــــــــ ـ ـ ـ ـــه در دیــــــدگــ ـ ـ ـ ـ ــــاه ::.
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 19:35
+9
poria
poria
گرگ ها خوب بدانند که در این ایل غریب
گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز
گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند
توی گهواره چوبی پسری هست هنوز
آب اگر نیست نترسید که در قافله مان
دل دریایی و چشمان تری هست هنوز
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 16:43
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بعد رفتنت دیگر مهم نیست آسمان به زمین بیاید یا نه ؛ فاصله زمین تا آسمان آنقدر کم شده است که احساس ِ خفگی میکنم . !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 16:35
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من یک زنم !
نه جنس دوم ،
نه یک موجود تابع ،
نه یک ضعیفه،
نه یک تابلوی نقاشی شده ،
... .........نه یک عروسک متحرک برای چشم چرانی،
نه یک کارگر بی مزد تمام وقت ....
باور داشته باش
من هم اگر بخواهم ،
می توانم خیانت کنم ،
بی تفاوت وبی احساس باشم ،
بی ادب و شنیع باشم ،
بی مبالات و کثیف باشم ....
...............
اگر نبوده ام و نیستم ،
نخواسته ام و نمی خواهم !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:59
+5
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
ای سهراب...

کجایی که ببینی...

عشق

دیگر صدای فاصله ها نیست...

صدای فنر تخت است ...!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:40
+2
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
آدامس ها بزرگترین اساتید معنویت هستند

از کودکیمان تلاش می کنند به ما بفهمانند

”هیچ شیرینی ای ماندگار نیست . . . “
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:33
+3
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
تو را به دادگاه خواهم کشید

شاید به حبس ابد محکوم شوی

جزییات جنایتت معلوم نیست

اما،

اثر انگشتت را...

روی قلبی شکسته یافته ام!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 14:59
+3
mitra
mitra
آرامم ... مثل مزرعه ای که تمام محصولش را ملخ ها خورده اند ...!!! دیگر نگران داسها نیستم . . .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 14:36
+11

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ