یافتن پست: #نیست

نیوشا
نیوشا
هر کسی طبق اگاهی خود و سطح توان خود !! اما این تعاریف غالبا اشتباه بوده و به شکست منتهی میشود!! و جالب تر اینکه معنای اصیل خود عشق را کمتر کسی توانشته پیدا کند!! چرا که اگر به اصالت عشق پی ببریم بیشتر در انزوای احساسی وارد میشویم... عشق در بسیاری تنها یک احساس سطحیست!! احساسی که با مرور زمان به تکراری شدن و تکراری شدن به تنفر محکوم میشود!! عشق به معنای اصلاح خود برای معشوقه است!! یک اصلاح صحیح!! عشق ماندن با بدی هاست!!وگرنه ماندن با خوبیهای کسی اصلا هنر نیست!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 20:19
+9
-1
HADI
HADI
بهانه ی دخترا:
1 - فاصله سنی مون خیلی زیاده(یعنی خیلی از مرحله پرتی)
2 - من به تو علاقه به اون صورت ندارم (یعنی خیلی بد هیکلی)
3 - من الان تو موقعیت بدی هستم (یعنی دلم یه جا دیگه گیره)
4 - تقصیر تو نیست تقصیر منه (یعنی عجب غلطی کردم با تو دوست شدم)
5 - من تو دوستیمون از هیچ کاری دریغ نکردم (یعنی هر غلطی خواستم کردم)
6 - دیروز یه خواستگار دکتر داشتم (یعنی زودتر بیا منو بگیر )
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:47
+3
محمد
محمد
در نظربازی ما بی‌خبران حیرانند # من چنینم که نمودم دگر ایشان دانند
عاقلان نقطه پرگار وجودند ولی # عشق داند که در این دایره سرگردانند
جلوه گاه رخ او دیده من تنها نیست # ماه و خورشید همین آینه می‌گردانند
عهد ما با لب شیرین دهنان بست خدا # ما همه بنده و این قوم خداوندانند
مفلسانیم و هوای می و مطرب داریم # آه اگر خرقه پشمین به گرو نستانند
وصل خورشید به شبپره اعمی نرسد # که در آن آینه صاحب نظران حیرانند
لاف عشق و گله از یار زهی لاف دروغ # عشقبازان چنین مستحق هجرانند
مگرم چشم سیاه تو بیاموزد کار # ور نه مستوری و مستی همه کس نتوانند
گر به نزهتگه ارواح برد بوی تو باد # عقل و جان گوهر هستی به نثار افشانند
زاهد ار رندی حافظ نکند فهم چه شد # دیو بگریزد از آن قوم که قرآن خوانند
گر شوند آگه از اندیشه ما مغبچگان # بعد از این خرقه صوفی به گرو نستانند
آخرین ویرایش توسط Ghoghnus در [1391/01/17 - 17:47]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:45
+6
peyman
peyman
هیچ کس همراه نیست.تنهای اول!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:43
+3
shadmehr
shadmehr
دست به دامن خدا که می شوم
چیزی آهسته درون من
به صدا می آید که...
نترس!!...
از باختن تا ساختن دوباره فاصله ای نیست...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 14:37
+3
d.m
d.m
گاهی که دلم
به اندازهء تمام غروبها می گیرد
چشمهایم را فراموش می کنم
اما دریغ که گریهء ، دستانم نیز مرا به تو نمی رساند
من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس
مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست
و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد
و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند
با این همه ، نازنین ، این تمام واقعه نیست
از دل هر کوه کوره راهی می گذرد
و هر اقیانوس به ساحلی می رسد
و شبی نیست که طلوع سپیده ای در پایانش نباشد
از چهل فصل دست کم یکی که بهار است


مـــ-ن هنــوز تو را دارم
آخرین ویرایش توسط asemanabi در [1391/01/17 - 01:52]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 01:50
+4
نیوشا
نیوشا
فـــــــــــــــردا مامانم به مدت 4 روز خونه نیست.........من غذا بلد نیستم....همه از گشنگی سوئ تغذیه میگیریم......البته واسه 2 روز غذا درست کرده..........
:d
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 00:20 توسط Mobile
+9
-1
mahdi
mahdi
وقتی کبوتری شروع به معاشرت با کلاغها می کند پرهایش سفید می ماند، ولی قلبش سیاه میشود. دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 00:08
+6
ALI SHABAN
ALI SHABAN
باشد که از زمره کسانی باشیم که این جهان را به سوی ابادانی و پیشرفت رهنمون سازیم
( اشو زرتشت)

سرزمینمان ایران در زمان کوروش بزرگ وداریوش شاه سرزمینی بس بزرگ بود که امروزه عده ای از شاهان و وطن فروشان ان را به باد فنا داده اند افسوس وهزار افسوس که حتی امروز ما برای نگهداری انچه که از سرزمین بزرگمان بر جای مانده کوشا نیستیم و همیشه خود را ناتوان جلوه داده ودر برابر بیگانگان سر فرو برده ایم .
باید با خداوند ایران زمین اهورا مزدا عهد کنیم که از زمره کسانی باشیم که برای ابادانی وپیشرفت سرزمینمان ایران پا پیش گذاریم و از حقیقت چشم نپوشانیم که امروز ایران به ما فرزندان کوروش بزرگ پدر پارسیان نیازمند است تا در برابر بیگانگان ایستادگی کنیم و هر گونه که در توان قدرت داریم برای تاریخ گذشتگان ونیاکانمان ارزش قائل شویم و با هم دست برادری و برابری دهیم تا با مشتهای گره کرده در دهان بیگانگان زنیم تا دوباره دشمنان بدانند که فرزندان کوروش به پا خواستند تا حق از دست رفته خود را باز ستانند وهمیشه این دعای خیر مان باشد برای سرزمینمان ایران

{{{خداوندا سرزمین مرا از حمله بیگانه و خوشکسالی و دروغ در امان ب
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:52
+9
HADI
HADI
باید می گذاشتی عاشق بمانم....
عاشقی چیزی نیست
که هر دقیقه
هرروز
اتفاق بیافتد
اگر افتاد...
باید دو دستی چسبیدش....!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:48
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ