یافتن پست: #نیست

saeed
saeed
در ته مانده "فنجان قهوه" کفشهای توست...
نمیدانم میایی یا میروی!؟
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:09
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تفاهم به معنای درک کردن نیست ، بلکه به معنای توانایی تحمل تفاوتهاست .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:54
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دلم گرفته از آدمایی که میگن دوستت دارم اما معنیشو نمیدونن ،
از آدمایی که میخوان ماله اونا باشی اما خودشون مال تو نیستند ،
از اونایی که زیر بارون برات میمیرن و وقتی آفتاب میشه همه چیز یادشون میره !
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:52
+9
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
مرا در باغ محکم ریشه ای نیست
ز داس و تیشه ام اندیشه ای نیست
به گامی می توان بنیاد ما کند
به آهی می توان از هم پرا کند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:15
+9
zahra
zahra
تــــــــــــــــــــو دنیای مــَـ + ن +ی وَ لـــ ـــ ـــ ــــــ ــــ ـی به این دنیا اعتمادی نیست !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 14:45 توسط Mobile
+5
mah3a
mah3a
محبت فقط بین انسان نیست!
گاهی محبت تقسیم یک احساس بین دو مخلوق است!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 14:45
+2
reza
reza
خدا می داند، ولی ...

آن روز که آخرین زنگ دنیا می خورد دیگر نه می شود تقلب کرد
و نه می شود سر شخصی را کلاه گذاشت

آن روز تازه می فهمیم دنیا با همه بزرگی اش از یک جلسه امتحان مدرسه هم کوچکتر بود!

... و آن روز تازه می فهمیم که زندگی عجب سوال سختی بود

سوالی که بیش از یکبار نمی توان به آن پاسخ داد

خدا کند آن روز که آخرین زنگ دنیا میخورد، روی تخته سیاه قیامت
اسم ما را در لیست خوب ها بنویسند

خدا کند حواسمان بوده باشد و زنگهای تفریح
آنقدر در حیاط نمانده باشیم که حیات را از یاد برده باشیم

خدا کند که دفتر زندگیمان را زیبا جلد کرده باشیم

و سعی ما بر این بوده باشد که نیکی ها و خوبی ها را در آن نقاشی کنیم

و بدانیم که دفتر دنیا چرک نویسی بیش نیست

چرا که ترسیم عشق حقیقی در دفتری دیگر است
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 13:07
+4
zahra
zahra
بعضی وقتا کسی تو زندگیت هست که اصلا لازم نیست تو آغوشت بگیره فقط با نگاه گرمش... بدون حتی گرفتن دستات ....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 12:50 توسط Mobile
+7
peyman
peyman
با "یکی بود یکی نبود "شروع شد این قصه

با یکی ماند یکی نماند،تمام

یکی،من بودم یا تو...!؟

مهم نیست

مهم

قصه ایست که تمام شد!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 10:50
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
با "یکی بود یکی نبود "شروع شد این قصه

با یکی ماند یکی نماند،تمام

یکی،من بودم یا تو...!؟

مهم نیست

مهم

قصه ایست که تمام شد!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 22:24
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ