یافتن پست: #نیست

Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
بچه ها؟؟؟؟؟ چرا دیگه فعال نیستید؟ خیلی سوت و کور شده اینجا.....!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 22:16
+7
مهراوه
مهراوه
بوی غربت میدهم اما غریبه نیستم گرچه میدانم كه عمری در غریبی زیستم . مثل رودی بستر این خاك را طی كرده ام . تا بفهمم عاقبت در جستجوی چیستم . در عبور از لحظه ها بر روی پای اشتیاق . لب شكست از خشكی اما همچنان می ایستم . دستهایت برگهای عمر سبزم را ربود .گرچه اینجا هستم اما در حقیقت نیستم . ای فریماه شب تار یاریم كن تا بدانم سایه گمگشته ای از كیستم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:48
+5
مهراوه
مهراوه
ای که مدتهاست بامن نیستی ،
من همانم ، که با من زیستی،
رنجهایم را شنیدی باز هم ،
عاقبت گفتی ، غریبه کیستی ....؟!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:44
+4
مهراوه
مهراوه
تاریخ یك ماشین خودكار و بی راننده نیست و به تنهایی استقلال ندارد، بلكه تاریخ همان خواهد شد كه ما می خواهیم.((ژان پل سارتر))
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:24
+2
milad
milad
tavajoh.......tavajoh
nazar sanji
kodom yekio esmesho mishe gozasht mard
khodaeesh sadeghane j bedin
az khanoma kodomo mipasandin?
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 21:06
+7
Alireza
Alireza
واقعا قهرمانان هرگز نمیمیرند(ناصر حجازی){-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 19:06
+6
مهسا
مهسا
نمی دونیم کدوم مسئله رو اول حل کنیم : اینکه به دخترا یاد بدیم که هر پسری مزاحم نیست یا اینکه به پسرا یاد بدیم که هر دختری فاحشه نیست... {-36-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:51
+7
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
فاصله دختر تا پیر مرد یک نفر بود ؛ روی نیمکتی چوبی ؛ روبه روی یک آب نمای سنگی .
پیرمرد از دختر پرسید :
- غمگینی؟
- نه .
- مطمئنی ؟
- نه .
- چرا گریه می کنی ؟
- دوستام منو دوست ندارن .
- چرا ؟
- جون قشنگ نیستم .
- قبلا اینو به تو گفتن ؟
- نه .
- ولی تو قشنگ ترین دختری هستی که من تا حالا دیدم .
- راست می گی ؟
- از ته قلبم آره
دخترک بلند شد پیرمرد را بوسید و به طرف دوستاش دوید ؛ شاد شاد.
چند دقیقه بعد پیر مرد اشک هاش را پاک کرد ؛ کیفش را باز کرد ؛ عصای سفیدش را بیرون آورد و رفت... !!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:50
+10
امید
امید
شعر "عشق یعنی..." یکی از زیبا ترین شعر هایی است که تا به حال شنیده ام
چون یه کم زیاده تیکه تیکه میزارم امید وارم خوشتون بیاد
تو كه می پرسی نشان عشق چیست عشق چیزی جز ظهور مهر نیست:
عشق یعنی مستی و دیوانگی
عشق یعنی با جهان بیگانگی
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر
عشقیعنی سجده ها با چشم تر
عشق یعنی سر به دار آویختن
عشق یعنی اشك حسرت ریختن
عشقیعنی در جهان رسوا شدن
عشق یعنی مست و بی پروا شدن
عشق یعنی سوختن یا ساختن
عشقیعنی زندگی را باختن
عشق یعنی رازقی ، یعنی نسیم
عشق یعنی مست گشتن از شمیم
عشقیعنی آفتاب بی غروب
عشق یعنی آسمان ، یعنی فروغ
عشق یعنی آرزو ، یعنی امید
عشق یعنیروشنی ، یعنی سپید
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:42
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
دیدن اینکه یه مرد جلو روت گریه کنه
دردآور نیست
دردآورتر اینه که ندونی
چطور آرومش کنی
به سلامتی همه مردا
که درد دلشون رو خودشون میدونن و خدا.....!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:41
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ