یافتن پست: #نیست

امید
امید
دل دلایلی دارد که عقل قادر به فهم آنها نیست. ( پاسکال )
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:44
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
من خدایی دارم، که در این نزدیکی است
نه در آن بالاها !
مهربان، خوب، قشنگ ...
چهره اش نورانیست
گاه گاهی سخنی می گوید،
با دل کوچک من،
ساده تر از سخن ساده من
او مرا می فهمد !
او مرا می خواند،
او مرا می خواهد،
او همه درد مرا می داند ...
یاد او ذکر من است، در غم و در شادی
چون به غم می نگرم،
آن زمان رقص کنان می خندم ...
که خدا یار من است،
که خدا در همه جا یاد من است
او خدایست که همواره مرا می خواهد
او مرا می خواند
او همه درد مرا می داند ..
(عاشقشم{-41-})
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 22:48
+14
فکل مکل
فکل مکل
مذیت مذکر بودن 1: - دختر نیستید 2 - همیشه خودتون هستید(100 مدل آرایش نمی کنید) 3 - فقط شما می تونید رئیس جمهور بشید 4 - فقط شما می تونید برید ورزشگاه آزادی و فوتبال ببینید 5 - برای دعوا کردن به بابا یا داداش بزرگتر احتیاج ندارید 6 - توی اتوبوس جای بیشتری نسبت به دخترا دارید 7 - در کمتر از 10 دقیقه می تونید دوش بگیرید 8 - هر جور که حال کنید لباس می پوشید 9 - در کمتر از 2 دقیقه لباس می پوشید و آماده می شید 10 - و مهمتر از همه اینکه شما هیچ وقت نمی ترشید {-33-}
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:22
+8
-1
peyman
peyman
سلامتی دلی که 1000 بار شکست ... اما هنوز دل شکستن بلد نیست.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:19
+7
afsaneh heidari
afsaneh heidari
پیری آن نیست که برسر بزندموی سفید/ هرجوانی که به دل عشق نداردپیر است {-33-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:08
+9
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از باغ می‌برند چراغانی‌ات کنند
تا کاج جشنهای زمستانی‌ات کنند

پوشانده‌اند «صبح» تو را «ابرهای تار»
تنها به این بهانه که بارانی‌ات کنند

یوسف! به این رها شدن از چاه دل مبند
این بار می‌برند که زندانی‌ات کنند

ای گل گمان مکن به شب جشن می‌روی
شاید به خاک مرده‌ای ارزانی‌ات کنند

یک نقطه بیش فرق رحیم و رجیم نیست
از نقطه‌ای بترس که شیطانی‌ات کنند

آب طلب نکرده همیشه مراد نیست
گاهی بهانه‌ای است که قربانی‌ات کنند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 20:43
+9
سحر
سحر
هیچ انتظاری از کسی ندارم!

و این نشان دهنده ی قدرت من نیست!

مسئله ، خستگی از اعتماد های شکسته است...!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 20:21
+13
نیوشا
نیوشا
فلز وجود شما چیه
7 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 18:52
+8
arman
arman
جدا که شدیم
هر دو به یک احساس رسیدیم
تو به “فراغــــــت”
من به “فراقــــت”
یک حرف تفاوت که مهم نیست ... !{-53-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 18:47
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
من در دنیایی زندگـــ ـی میکنم که...

دویدن سهم کسانی ست که نمیرسند

و رسیدن حق کسانیست که نمیدوند...
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:13
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ