یافتن پست: #نیست

mitra
mitra
اگر بخوای من، منی بشم که تو می گی،
پس دیگه من، من نیستم ...
"خسرو شکیبایی"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 19:49
+8
poria
poria
موضوع غم انگیز در خصوص زندگی ، کوتاه بودن آن نیست
بلکه غم انگیز آن است که ما زندگی را خیلی دیر شروع میکنیم . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 19:25
+4
reza
reza
دیروز همسایه ام از گرسنگی مرد ، در عزایش گوسفندها سربریدند ( شریعتی )
.
.
.
از خداوند چیزی برایت میخواهم که جز خدا در باور هیچکس نگنجد! دکتر شریعتی.
.
.
.
در بیکرانه زندگی دو چیز افسونم کرد ، آبی آسمان که می بینم و میدانم نیست و خدایی که نمی بینم و میدانم که هست.. ( دکتر علی شریعتی )
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 19:18
+4
mehdi
mehdi
خودت باش ....کسی‌ هم خوشش نیومد، به جهنم که نیومد...اینجا مجسمه سازی که نیست ...!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 19:18
+9
reza
reza
ما ز فردا نگرانیم که فردا چه کنیم زیر این بار گرانیم که جان را چه کنیم تو ز من ثانیه هایی که نه از آن من است میخواهی آتشی را که نه در جان من است میخواهی * روزگار ، روز مرا پیش فروشی کرده دل بیدار مرا پیر خموشی کرده هیچ در دست ندارم که به تو عرضه کنم چه کنم نیست هوایی که دلی تازه کنم ** قصد من نیت آزار نبود جنس من در خور بازار نبود جنسم از خاک و دلم خاکی تر روح من از تو ز من شاکی تر جنسم از رنگ طلا بود و نه از جنس طلا دل گرفتار بلا بود و سزاوار بلا از مسعود فردمنش
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 19:15
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
شب از نیمه گذشت و دل به راه افتاد باز
میان کوچه باغهای تنهایی!
میان خاطرات دل سپردن
کسی را نیست در راهش؟
چرا شمعی.چراغی.نیست این اطراف؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 19:08
+6
maryam
maryam
کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه حالت چطوره و تو مبگی خوبم کسی باسه که محکم بغلت کنه و اروم تو گوشت بگه : میدونم خوب نیستی............
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 18:21
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
موسی سر عصایش را به طرف فرعون گرفت

پس فرعون هراسید و چشمانش از شدت ترس خیره گشت

موسی گفت: ببین از اونجا که نگاه میکنی کج نیست !؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 18:18
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
قربون اون کودکی بشم که با دستای کوچولوش غرور خودش رو میشکنه تا به کسی‌ که ادعای بخشندگی می‌کنه درس بده.که بخشندگی به مبلغ نیست به دل، که بعضیا دلم ندارن!
به سلامتي اين بجه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 17:45
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
گاه سکوت من بسی معنا دارد و تو می آموزی که همیشه بودن درفریاد نیست :دی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/19 - 17:34
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ