mah3a
زیاده خواه نیستم !
جاده ی شمال
یک کلبه ی جنگلی...................... ...........
یک میز کوچک چوبی
با دو تا صندلی
کمی هیزم، کمی آتش،مهِ جنگلی
کمی تاریکی _ محض،
کمی مستی،کمی مهتاب...
و بوی یـار.. و بوی یـار.. و بوی یـار ...
تـو باشی،مـن باشم و ...هــیچ !
دنــــیــا هــم ارزانی خـــودشـــــان ..
saeed
برای مجردها باید مالیات سنگینی مقرر شود
چون این انصاف نیست که بعضیها
شادتر از بقیه زندگی کنند
sasan pool
Jamal Molaee 1:57pm Mar 8
دریا هم که باشی
هر چقدر بزرگ
هرچقدر عمیق
روزی روزگاری
اتش دلت
فوران می کند
موج دردهایت
بالا میرود
نعره می کشد
می خروشد
پیش می رود ومی رود
ومعلوم نیست
ساکنان
کدام
ساحل نزدیک به تورا
در هم
خواهدکوبید............
reza
هیچ ساعتی دقیق نیست
و هیچ چیز مال ِ خودِ آدم نیست ،
مگر همان چیزهایی که خیال می کند
دل بستگی هایی به آن دارد ،
بعد
یکی ... یکی
آن ها را از آدم میگیرند
reza
به کجا می نگری!؟
زندگی ثانیه ایست!وسعت ثانیه را می فهمی!
هیچکس تنها نیست...
ما خدا را داریم...
می شود همچو نسیم،بال در بال پرستو،
بوسه بر قلب شقایق زد و زیست...
reza
سعي کن در زندگي يکرنگ باشي ، فرش هزار رنگ را همه زير پا مي اندازند..!!
**************************************************************
اگر می خواهی خوشبخت باشی برای خوشبختی دیگران بكوش؛ زیرا آن شادی كه ما به دیگران می دهیم به خود ما بر می گردد.
**************************************************************
زندگی پر از دو رنگی هاست کاش یک رنگ بیشتر نباشیم حتی اگر آن یک رنگ سیاه باشد....
**************************************************************
جاوز یعنی دوستت دارم گفتنت هزار تا معنی بده
**************************************************************
خـدایا شـرمنده كه عـرض میـشود ولی ایـن آرزوهایی كه این روزهـا برآورده میكنی دیگـر بیـات شده اند...
**************************************************************
وقتی شخصی گمان كرد كه دیگر احتیاجی به پیشرفت ندارد، باید تابوت خود را آماده كند !
**************************************************************
اونی که رفت اگه برگرده از دوست داشتن نیست واسه اینه که بهترشو پیدا نکرده!!!
**********************************************
reza
آن که تنش را می فروشد
به جرم فاحشگی سنگش می زنیم،
سزای ما که ذهنمان را ارزانتر می فروشیم چیست؟؟؟
مگر ذهن والاتر از تن نیست؟؟