یافتن پست: #نیست

sasan pool
sasan pool
دیگه وقت خوابه من میرم.اگه دوباره از خواب بیدار شدم که دوباره میام اگه هم دیگه بیدار نشدم که از این زندگی آشغال راحت میشم بدرود.{-25-}{-25-}{-23-}{-23-}{-23-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-22-}{-49-}{-49-}{-49-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 20:14
+1
sasan pool
sasan pool
برای شکستن من یه اخم کافیه...نیازی به فریادت نیست.

واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه...نیازی به قهر نیست.

برای مردنم حرف رفتنت کافیه...نیازی به انجامش نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:33
+1
امید
امید
تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست
حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست
من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم
افسوس که یک لحظه تماشای تو رؤیاست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:31
+2
maryam
maryam
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست .

بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدایی به سرانجام برسانی..........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 19:01
+1
sasan pool
sasan pool
هیچ انتظاری از کسی ندارم

و این نشان دهنده ی قدرت من نیست؛

مسئله، خستگی از اعتماد های شکسته است ...!! {-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:58
+1
sasan pool
sasan pool
فرشته‌ها بی‌ حجابند ،

برای پاک بودن

هیچ نیازی به پوشاندن نیست

حجب و حیا ذاتیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:40
+1
mah3a
mah3a
مهم نیست لایک کنی و کامنت بزاری ...
برای من مهم اینه که بفهمی و بدونی برای تو می نویسم ...
و مهمتر اینکه بخونی اونچه که می نویسم و لبخند همیشگی ات را بزنی و
زیر لب بگی :
دیوونه
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:32
+4
mah3a
mah3a
دنیای ما اندازه هم نیست من عاشق بارون و گیتارم من روزها تا ظهر می خوابم من هر شبُ تا صبح بیدارم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:22
+3
sasan pool
sasan pool
عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست
من که یک امروز مهمان توام فردا چرا

نازنینا ما به ناز تو جوانی داده‌ایم
دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 18:22
+1
mah3a
mah3a
گمونم افسرده شدم,
اصلا از اومدن عید خوشحال نیستم.
هیچ حسی بهش ندارم!:-(
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:28
+1
-2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ