sasan pool
برای شکستن من یه اخم کافیه...نیازی به فریادت نیست.
واسه اشک ریختنم سکوت تو کافیه...نیازی به قهر نیست.
برای مردنم حرف رفتنت کافیه...نیازی به انجامش نیست
امید
تقصیر دلم چیست اگر روی تو زیباست
حاجت به بیان نیست که از روی تو پیداست
من تشنه ی یک لحظه تماشای تو هستم
افسوس که یک لحظه تماشای تو رؤیاست
maryam
عمیق ترین درد زندگی مردن نیست .
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدایی به سرانجام برسانی..........
sasan pool
فرشتهها بی حجابند ،
برای پاک بودن
هیچ نیازی به پوشاندن نیست
حجب و حیا ذاتیست
mah3a
مهم نیست لایک کنی و کامنت بزاری ...
برای من مهم اینه که بفهمی و بدونی برای تو می نویسم ...
و مهمتر اینکه بخونی اونچه که می نویسم و لبخند همیشگی ات را بزنی و
زیر لب بگی :
دیوونه
mah3a
دنیای ما اندازه هم نیست من عاشق بارون و گیتارم من روزها تا ظهر می خوابم من هر شبُ تا صبح بیدارم
sasan pool
عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست
من که یک امروز مهمان توام فردا چرا
نازنینا ما به ناز تو جوانی دادهایم
دیگر اکنون با جوانان ناز کن با ما چرا
mah3a
گمونم افسرده شدم,
اصلا از اومدن عید خوشحال نیستم.
هیچ حسی بهش ندارم!:-(
bemiram barat. vazet kharabeha.1zare omidvar bash be zendegi.
1390/12/17 - 20:24در این زندگی امیدی نیست.
1390/12/17 - 22:16