saeed
باور کن!
حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست
خداوند در هر حضوری جادویی نهان کرده است برای کمال ما ،
خوش آنروزی که دریابیم جادوی حضور یکدیگر را.
Danial
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه گذاشتن سدی در برابر رودی است که از چشمانت جاری است.
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته شده .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن شانه های محکمی است که بتوانی به آن ها تکیه کنی و از غم زندگی برایش اشک بریزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدائی به سرانجام رسانی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن یک همراه واقعی است که در سخت ترین شرایط همدم تو باشد .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگی است .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه یخ بستن وجود آدم ها و بستن چشمها است
☺SAEED☻
مشکل ما با کافرانی نیست که همه را به کیش خود می پندارند
بلکه با مؤمنانی است که همه را به کیش خود وامیدارند ...
mitra
تو روز و روزگار من بی تو روزای خوبی نیست
تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست...
شب همگی بخیر
mah3a
1poste b taraf...........
باشد ، پسر ها هوس باز ،دنبال گودی کمر و سایز سینه !
اما شما دنبال دل و احساس ابدی ، نه ماشین و پول و چهره !
ما دنبال یک شب بیداری تا صبح روی تخت دو نفره ...!
شما سرشار از احساس ، بی یاد آن غریبه در شب های گذشته !
با ما راه می رفتند و تمام حواسشان به BMW دوستمان بود !
با ما می رقصیدند و فکرشان پیش رقص حرفه ای آن دیگری !!
آخر داستان هم ، دل نوشته های احساسی برای آنها ،
آدم های بد قصه همیشه و همیشه ، پسر ها ... !
ما همه خوب نیستیم ، قبول !
اما شما هم "همه" خوب نیستید !
شما فرشتگان بدون بال ، نماینده های روی زمین از بهشت نیستید !!
تعداد خوب هایتان ، به اندازه ی خوب های جنس مخالف، کم است !
..........من اگر قوس کمر خواستم ، تو ازم ارث پدر خواستی..........
----------------
با احترام به تمام فرشته های واقعی روی زمین که کمیابند اما نایاب نیستند ..
mitra
بیچاره گلایل ،
بیچاره گلایل که فقط برای مرگ می خرندش ...
بیچاره پیراهن مشکی ،
بیچاره پیراهن مشکی که فقط برای مرگ می پوشند ...
اما ...
بیچاره تر از این ها ، جوانیست که با پیراهن سرخ ، گل سرخی را پر پر می کند ، برای مرگ ...