یافتن پست: #نیست

saeed
saeed
باور کن!

حضور هیچکس در زندگی ما اتفاقی نیست

خداوند در هر حضوری جادویی نهان کرده است برای کمال ما ،

خوش آنروزی که دریابیم جادوی حضور یکدیگر را.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 17:24
+1
mah3a
mah3a
هر دو دیقه یه بار گوشیمو ورمیدارم ببینم اس ام اس یا زنگ خورده یا نه ولی هیچی نیست ..
منتظر کسی هم نیستما .. ولی منتظرم :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 14:26
+3
Danial
Danial
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن کسی است که الفبای دوست داشتن را برایت تکرار کند و تو از او رسم محبت بیاموزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه گذاشتن سدی در برابر رودی است که از چشمانت جاری است.
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه پنهان کردن قلبی است که به اسفناک ترین حالت شکسته شده .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن شانه های محکمی است که بتوانی به آن ها تکیه کنی و از غم زندگی برایش اشک بریزی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه ناتمام ماندن قشنگترین داستان زندگی است که مجبوری آخرش را با جدائی به سرانجام رسانی .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه نداشتن یک همراه واقعی است که در سخت ترین شرایط همدم تو باشد .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه به دست فراموشی سپردن قشنگ ترین احساس زندگی است .
عمیق ترین درد در زندگی مردن نیست ،
بلکه یخ بستن وجود آدم ها و بستن چشمها است
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:58
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
مشکل ما با کافرانی نیست که همه را به کیش خود می پندارند

بلکه با مؤمنانی است که همه را به کیش خود وامیدارند ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:41
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
وقتی زنی عــاشـق میشود،دستــِـ خـودش نیستــ ؛

بــا صـدای آرام صـحـبـتــ میکند . . .عـشـوه هـایـش بـیـشـتــر میشود . . .

حـسـادت زنــانــه میکند . . . چـون نمیخواهد کـسی حـتـی بـــه عـشـقـش نـگاه کـنـد،

هـمـیـشــه میگویـــد تــــو مــال مــن هـسـتـی !

دوستــ دارد عشقش، از پشتــ ، دستانش را دور بـدنـش حـلـقـه کند، گـردنش را بـبوسـد

... ... چشمانش خــُـمـار میشود.به آرامی گـوشـه ی لـبـش را گـــاز میگیرد . . .

صدایش میلرزد، زیر لب میگوید دوستـتــ دارم !

زن میداند کــه وجودش با عشق کامل تر میشود و بــا بــوســـه ای عاشقانــه بــه اوج آرامــش میرسد .

به افتخار همه خانمای ایرانی{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 13:33
+1
hadith
hadith
آنچه یكی را جلاد میسازد ودیگری را شهید ،یكی را آزادیخواه ودیگری را جبار ،یكی را پاك ودیگری را پلید ،"شناخت " نیست "شعور "است.----دکتر شریعتی----
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 02:07
+6
mitra
mitra
تو روز و روزگار من بی تو روزای خوبی نیست
تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست...

شب همگی بخیر
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 00:32
+4
mah3a
mah3a
1poste b taraf...........
باشد ، پسر ها هوس باز ،دنبال گودی کمر و سایز سینه !
اما شما دنبال دل و احساس ابدی ، نه ماشین و پول و چهره !

ما دنبال یک شب بیداری تا صبح روی تخت دو نفره ...!
شما سرشار از احساس ، بی یاد آن غریبه در شب های گذشته !

با ما راه می رفتند و تمام حواسشان به BMW دوستمان بود !
با ما می رقصیدند و فکرشان پیش رقص حرفه ای آن دیگری !!
آخر داستان هم ، دل نوشته های احساسی برای آنها ،
آدم های بد قصه همیشه و همیشه ، پسر ها ... !

ما همه خوب نیستیم ، قبول !
اما شما هم "همه" خوب نیستید !
شما فرشتگان بدون بال ، نماینده های روی زمین از بهشت نیستید !!

تعداد خوب هایتان ، به اندازه ی خوب های جنس مخالف، کم است !

..........من اگر قوس کمر خواستم ، تو ازم ارث پدر خواستی..........

----------------
با احترام به تمام فرشته های واقعی روی زمین که کمیابند اما نایاب نیستند ..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/17 - 00:05
+5
mitra
mitra
بیچاره گلایل ،
بیچاره گلایل که فقط برای مرگ می خرندش ...
بیچاره پیراهن مشکی ،
بیچاره پیراهن مشکی که فقط برای مرگ می پوشند ...

اما ...

بیچاره تر از این ها ، جوانیست که با پیراهن سرخ ، گل سرخی را پر پر می کند ، برای مرگ ...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 23:07
+6
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
عشق چیز عجیبی نیست ، عزیز دلم ! همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/16 - 22:52
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ