یافتن پست: #نیست

iraj
iraj
ایرادات دختر ها (البته همه دخترا این جوری نیستن ولی خوب %90 همین جورین )

1-بیش از اندازه ناز و عشوه دارن

2-همیشه می خوان با زیبایی خودشون پسرا رو میخکوب کنند

3-همه چی رو می خوان ولی میگن نمی خواهیم ( مخصوصا در رابطه دوستی با پسرها)

4-بدون آرایش بیرون نمیرن ( حتی برای یه نون خریدن )

5-هروقت بیرون از خونه میرن فکر می کنند یکی منتظرشونه

6-همیشه دوست دارند پسرا دنبالشون راه بی افتن

7-پسری رو که دوست دارند بیشتر اذیت می کنند

8-خودشون ایجاد یه دوستی رو با اشاره و نگاه درست می کنند تا پسره بهشون میگه بیا دوست شیم میکشن کنار

9-همیشه تو رویاهاشون یه پسر قرار داره( همیشه فکر میکنه بالاخره بهش میرسه )

10-همیشه هر پسری رو می بینن فکر می کنن پسره می خواد باهاشون ازدواج کنه

11-خیلی صحبت میکنند (وقتی با تلفن صحبت می کنند شارژ تلفن رو خالی میکنند )
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:16
+11
ashkan
ashkan
اگر بخواهم آنچه در ذهن دارم با تو بگویم، هزاران

جلد کتاب می شود ولی آنچه در دل دارم یک

جمله

بیش نیست: دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:07
+6
-1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
کشف کردم که بالاترین سرعت تو دنیا سرعت نور نیست، سرعت رنگ عوض کردن آدماست
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:54
+6
mah3a
mah3a
آنقدر خوب هستم،که ببخشمت
اما
آنقدر احمق نیستم،که دوباره به تو اعتماد کنم...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:39
+9
mah3a
mah3a
نقدر خوب هستم،که ببخشمت
اما
آنقدر احمق نیستم،که دوباره به تو اعتماد کنم...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:35
+9
ali rad
ali rad
به سراغ مـــن اگر می آیی٬

تنــد و آهســته چه فرقی دارد؟؟؟

تــــــو به هر جور دلت خواست بـــــیا !

... ...

مثل سهراب دگر...

...جنس تنهایی من چینــی نیست٬

که ترک بردارد

مثل آهــــن شده چینی نازک تنهایی مــــن

تـــــو فقط . .

زود بیا!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:11
☺SAEED☻
☺SAEED☻
آب نخواسته دادن همیشه مراد نیست ، گاه آب می دهند تا قربانی ات کنند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:09
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دلتنگی همیشه از ندیدن نیست لحظه های دیدار با همه ی زیبایی هایش گاه پر از دلتنگیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:43
+8
امیرحسین
امیرحسین
وقتی از کسی عصبانی باشیم دوست داریم بدریمش ولی وقتی د[!]مش............
نمیدونم شاید حقش نیست !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:40 توسط Mobile
+8
ali rad
ali rad
شعر من خالی نیست!

درک و احساس و زمان می خواهد

شعر من احساس من است!

...

حرف من٬ قصه ی پر درد من است...

شعر من آینه ایست٬

با غباری از غم!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:25
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ