یافتن پست: #نیست

امیرحسین
امیرحسین
از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی ، بازهم بهم میرسیم ، زمین بیهوده گرد نیست!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 18:20 توسط Mobile
+7
ali rad
ali rad
گاهی که دلم
به اندازه ی تمام غروبها می گیرد
چشمهایم را فراموش می کنم
اما دریغ که گریه ی ، دستانم نیز مرا به تو نمی رساند
من از تراکم سیاه ابرها می ترسم و هیچ کس
مهربانتر از گنجشکهای کوچک کوچه های کودکی ام نیست
و کسی دلهره های بزرگ قلب کوچکم را نمی شناسد
و یا کابوسهای شبانه ام را نمی داند
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 18:13
+3
sasan pool
sasan pool
سلام به همه دوستان خوب هستین؟من که خرابم.اصلا خوب نیستم همش می خوابم.{-43-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:31
mehdi
mehdi
وقتی ازم می پرسی که خوبی و من میگم :ای بد نیستم....!!
یعنی بدم..خیلی هم بدم...؛
پس نگو خدا رو شکر....!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:27
+1
سحر
سحر
قرار نیست من اونجوری زندگی کنم که دنیا دوست داره خب قرارم نیست دنیا هم اونجوری بچرخه که من دوست دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:14
+8
سحر
سحر
+++ : داری چیکار میکنی پسر ؟
پسر بچه 5 ساله : دارم واسه دوست دخترم نامه مینویسم
+++ : ولی تو که هنوز خوندن و نوشتن بلد نیستی
پسر بچه 5 ساله : اونم بلد نیست بخونه ، اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی ؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:55
+7
محمد رضا کشانی
محمد رضا کشانی
سلام. من محمد رضا کشانی هستم، از اعضای جدید ... :)
9 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:43
+6
سحر
سحر
بعد بگین دخترا رانندگی بلد نیستن..
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:17
+6
aB'Bas S
aB'Bas S
لذتی که در 10 شدن امتحان با تقلب هست در 20 شدنش بدون تقلب نیست ... :))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:00
+6
mohsen
mohsen
پسر : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده .
دختر : از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود ...!
پسر : اون که 100% ... هیکلت همیشه قشنگ بوده ..اصلا من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد ...!
دختر : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من دوست شدی :( ؟خیلی هیــــــــــــــزی ..!!!!
پسر : نه عزیزم ، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود
دختر : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!
پسر : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست ..!
دختر : یعنی الان نرَم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!
پسر : فدات بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه
دختر : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که باهام باشی ؟!!!
پسر : ... :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 12:00 توسط Mobile
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ