یافتن پست: #نیست

ashkan
ashkan
۶) تفاوت های جنسی را فراموش نکنید
خیلی وقت ها افراد نمی توانند نظر جنس مخالف شان را به خود جلب کنند، چون کارهایی انجام می دهند و طوری رفتار می کنند که نظر خودشان و هم جنسان شان را جلب می کند. مردها و زن ها به چیزهای مختلفی جذب می شوند. نمی توانید از چیزهایی که برای خودتان جذاب است برای جلب توجه جنس مخالف استفاده کنید.
مثلامردها بیشتر جذب ظاهر زن ها می شوند.در حالی که برای زن ها بیشتر شخصیت مردها مهم است.
این به آن معنی نیست که مردها نباید به ظاهرشان برسند یا زن ها نباید سعی کنند آدمهای خوبی باشند. معنی آن این است که باید تلاش تان را بکنید که روی چیزهایی که برای طرف مقابل تان جذاب است بیشتر کار کنید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:57
+3
-2
ashkan
ashkan
۵) هر ۵ دقیقه یکبار نگویید «دوستت دارم»
افتادن در دام این اشتباه خیلی ساده است، این که بخواهید تند و تند به طرف تان بگویید که چقدر برای تان ارزش دارد و چقدر دوستش دارید. خسته کردن طرف تان با «دوستت دارم» ها چندان کار رمانتیکی نیست.
احساسات قوی شما ممکن است تنها چیزی باشد که طرف تان را از شما دور کرده است، چون نشان می دهد که گدای عشق و محبت هستید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:54
+5
-1
ashkan
ashkan
۴) مرتب هدیه نخرید
تا به حال شنیده اید: «عشق من را نمی توانی بخری!» شاید وقتش شده خوب به این حرف گوش کنید. گل و هدیه برای تشکر یا ابراز عشق هستند، اما برای شما جذابیت نمی خرند. در واقع، حتی می تواند تنفر آور هم باشد. این کار به طرف تان می گوید که شما فکر می کنید به اندازه ی کافی خوب نیستید و نمی توانید روی خوبی های خودتان تکیه کنید. به همین خاطر برای پوشاندن اشکالات خود برای او هدیه می خرید
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:51
+3
-1
zahra
zahra
فکر می‌کنم این بهترین و واقعی‌ترین توصیفی از واژه‌ی «دوست» است که تا کنون شنیده‌ام:

دوستان...... تو را دوست می‌دارند اما معشوق تو نیستند، مراقب تو هستند؛ اما از اقوام تو نیستند.
آن‌ها آماده‌اند تا در درد تو شریک شوند؛ اما از بستگان خونی تو نیستند.
آن‌ها ..... دوستان هستند!
... یک دوست واقعی همانند پدر سخت سرزنشت می‌کند،
همانند مادر غم تو را می‌خورد،
مثل یک خواهر سر به سرت می‌گذارد،
مثل یک برادر ادای تو را در می‌آورد،
و آخر این‌که بیش‌تر از یک معشوق دوستت می‌دارد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:27 توسط Mobile
+4
امید
امید
نیستیم !
به دنیا می آییم
عکس ِ یک نفره می گیریم !
بزرگ می شویم ،
عکس ِ دو نفره می گیریم !
پیر می شویم ،
عکس ِ یک نفره می گیریم ...
و بعد
دوباره باز
نیستیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 23:11
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
لذتی که در پول پیدا کردن تو جیب شلوارهای قدیمی هست تو برداشتن از جیب بابا نیست!!
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 22:02
+5
mah3a
mah3a
اگر روزی دیدی دشمن داری
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بدان یک جا یک کرمی ریختی
یک انگولکی کردی
الزاماً دال بر موفقیت شما نیستا
!!! قربون ِ اون اعتماد به نفست برم مردم که دیوانه نیستن
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 22:02
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
زندگی مثل شطرنج است؛اگر ببازی، می گویند بازی بلد نیست؛ و اگر ببری و خوب بازی کنی،همه می خواهند تو را شکست دهند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:20
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
مشکل من با کافرانی نیست که همه را به کیش خود می پندارند

بلکه با مومنانی است که همه را به کیش خود وادار میكنند
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:09
+7
شاهین
شاهین
+16
.
.
.
.
یارومیره قزوین نیم ساعت دولامیشه
میبینه خبری نشد،ازیکی میپرسه:مگه اینجاقزوین نیست؟
میگه:چرا ولی فصل برداشت برنجه همه رفتن شمال
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:46
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ