یافتن پست: #نیست

iraj
iraj
با این افزایش قیمت سکه کسی به فکر گرم کردن کانون خانواده نیست .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:58
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
راه که میروم مدام برمیگردم پشت سرم را نگاه میکنم دیوانه نیستم ...
خنجر از پشت خورده ام
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:41
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
لازم نیست منزوی باشی تا همه ی دعوت ها رو رد کنی،فقط کافیه جورابت سوراخ باشه !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:32
+4
ronak
ronak
برگرد عشق من...
طاقت دوربودنت را ندارم...
حتی نوشتن واژه ها برای دلم تنگ شده هم سخت شده...
تو نباشی یعنی تنهایی...
برگرد عشق من...
در این دنیای پردرد و غم فقط بودن تو نفس کشیدنم را امتداد داده...
وقتی حس میکنم دور شدی آرزوی مرگ دیگر آرزو نیست...
برگرد عشق من...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:25
+3
☺SAEED☻
☺SAEED☻
از دیشب رقابتهای انتخاباتی در لرستان آغاز شده و تا کنون ده کشته و چهل زخمی برجای گذاشته است از تعداد مفقودان اطلاعی در دست نیست لازم به ذکر است قیمت آجر پنجاه برابر شده است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:21
+5
tamanna
tamanna
a year without rain

Oooooooooh
Oeeeeeeh
Can you feel me
When I think about you
With every breath I take
Every minute
Don’t matter what I do
My world is an empty place
Like I’ve been wonderin’ the desert
For a thousand days (oooh)
Don’t know if it’s a mirage
But I always see your face, Baby

I’m missing you so much
Can’t help it even now
A day without you is like a year without rain
I need you by my side
Don’t know how else to find
But a day without you is like a year without rain (oooh)
The stars are burning
I hear your voice in my mind (in my mind)
Can’t you hear me calling
My heart is yearning
Like the ocean is running dry
Catch me I’m falling
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:59
+5
tamanna
tamanna
You made me insecure
Told me I wasn’t good enough
But who are you to judge
When you’re a diamond in the rough
I’m sure you got some things
You’d like to change about yourself
But when it comes to me
I wouldn’t want to be anybody else

Na na na
I’m no beauty queen
I’m just beautiful me
Na na na
You’ve got every right
To a beautiful life
cmon
whoooooooooooooooooooooooooooooooooo says
na na na na hala inam ahangam
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:52
+8
mina_z
mina_z
پسر : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده .
دختر : از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود ...!
پسر : اون که 100% ... هیکلت همیشه قشنگ بوده ..اصلا من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد ...!
دختر : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من دوست شدی :( ؟خیلی هیــــــــــــــزی ..!!!!
پسر : نه عزیزم ، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود
... دختر : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!
پسر : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست ..!
دختر : یعنی الان نرَم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!
پسر : فدات بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه
دختر : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که باهام باشی ؟!!!
پسر :| :| :|
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:32
+9
-1
رضا
رضا
از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز

بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست


غمدیده ترین عابر این خاک منم من

جز بارش خون چشم مرا مشغله ای نیست


در خانه ام آواز سکوت است ، خدایا

مانند کویری که در آن قافله ای نیست


می خواستم از درد بگوییم ولی افسوس

در دسترس هیچکسی حوصله ای نیست


شرمنده ام از روی شما بد غزلی شد

هرچند از این ذهن پریشان گله ای نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:19
+2
ronak
ronak
نگران نباش ، طوریم نیست
تنها کمی عاشق ات شده ام
دوسه خط شعر روبراه ام می کنـــــد
. . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:08
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ