یافتن پست: #نیست

ronak
ronak
زیـــــن پس تنها ادامه میدهم...
در زیر بـاران حتی
به درخواست چتر هــم جواب رد میدهم
می خواهم تنهاییــــ ـم را به رخـــــ این هوای دو نفره بکشـم...!
...باران نبــــــــــار من نه چتر دارم نه یار...
نبار لعنتـــــــــی "من" دیگــر "مــــــــــا" نیستم........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:04
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
آنقدر آرزوهایم را به گور بردم


که دیگر جایی برای جسدم نیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:03
+5
رضا
رضا
خالی تر از سکوتم ، از نا سروده سرشار

حالا چه مانده از من ؟... یک مشت شعر بیمار

انبوهی از ترانه ، با یاد صبح روشن

اما... امید باطل... شب دائمی ست انگار

با تار و پود این شب باید غزل ببافم

وقتی که شکل خورشید ، نقشی ست روی دیوار

دیگر مجال گریه از درد عاشقی نیست

بار ترانه ها را از دوش عشق بردار

بوی لجن گرفته انبوه خاطراتم

دیروز: رنگ وحشت ، فردا: دوباره تکرار

وقتی به جرم پرواز باید قفس نشین شد

پرواز را پرنده ! دیگر به ذهن مسپار

شاید از ابتدا هم تقدیر من سفر بود

کوچی بدون مقصد از سرزمین پندار

از پوچ پوچ رویا ، تا پیچ پیچ کابوس

از شوق زنده بودن... تا خنده ای سرِ دار
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:56
+1
mah3a
mah3a
غضنفر تور انداخته بود رو آسفالت ماهی بگیره بهش گفتن: چقدر خری، اینجا ماهی نیست! غضنفر میگه: من خر! این حیف نونو چی میگی، یک ساعته وایستاده ازم ماهی بخره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:31
+4
mah3a
mah3a
پسر : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده .
دختر : از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود ...!
پسر : اون که 100% ... هیکلت همیشه قشنگ بوده ..اصلا من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد ...!
دختر : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من دوست شدی :( ؟خیلی هیــــــــــــــزی ..!!!!
پسر : نه عزیزم ، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود
دختر : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!
پسر : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست ..!
دختر : یعنی الان نرَم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!
پسر : فدات بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه
دختر : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که باهام باشی ؟!!!
پسر :|
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:24
+3
ronak
ronak
شک دارم مخاطب نداشته باشد...
حیف این نوشته های قشنگ نیست که مخاطب ندارد؟!!
اگرچه.... همان بهتر که ندارد... وگرنه خیلی غصه می خورد..........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:09
+1
ronak
ronak
هـرچـی دیـدم نـفـهـمـیـدم چـی داره مـیـکـشـه شـمـا فـهـمـیـدیـن بـه مـنـم بـگـیـن...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 01:01
+8
شاهین
شاهین
تو آدم بیکاری هستی در صورتیکه :
.
.
.
.

1-عضو bia2 uniباشی!!!
.
.
.
.
.
.

2-موبایل داشته باشی!
.
.
.
.
.
.

4-وقتتو واسه خوندن این مطلب تلف میکنی!
.
.
.
.
.
.
.
5- نفهمیدی تو این مطلب شماره 3 وجود نداره؟!!!!!!
.
.
.

.
.
.
.
7-الان چک کردی ببینی که شماره 3 هست یا نه؟!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.

8- شماره 6 کجاست؟!!
.
.
.
.
.
.

9-حالا لبخند می زنی!!!

.
.

.
.
.
10- شماره 1 کجاست؟
.
.
.
11-هه هه هه رفتی چک کنی ببنی شماره 1 هس
.
.
.
.

.
حالا خداییش فکر می کنی آدم بیکـــــــاری نیستی؟؟
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:53
+3
mah3a
mah3a
بزودی آهنگ "قول بده" از حسین تهی
Hossein Tohi's New Track "Promise me" Coming Soon
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:44
+6
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
بعضی وقت ها { روزگار} ؛

یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،

بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.

زمانه ایست که خیلی خیلی ، چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:41
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ