یافتن پست: #نیست

شاهین
شاهین
مادربزرگم می گه برو گلپرو ازاشپزخونه بیار.من هرچی گشتم پیدا نکردم.گفتم نیست.مادربزرگم گفت تو همون کمد اولیه.دوباره گشتم نبود..میگم نیست به خدا..میگه من نمی دونم تو این دانشگاه چی بهتون یاد میدن.... :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 23:16
+1
سحر
سحر
با این افزایش قیمت سکه کسی به فکر گرم کردن کانون خانواده نیست .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 22:49
+6
parham
parham
بعد بگین مینوبوسای قیام دشت خوب نیست اینجوری اگه میخواستیم بریم و بیایم چی!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 21:06
+8
ali rad
ali rad
یاد سهراب بخیر!
آن سپهری که تا لحظه ی خاموشی گفت:
تو مرا یاد کنی یا نکنی
باورت گر بشود، گر نشود
حرفی نیست؛
اما...
نفسم می گیرد در هوایی که نفس های تو نیست!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:36
+1
mah3a
mah3a
خاطزات مشترک دهه سی چهلیا:1) یادته میرفتیم لاله زار سینما:))
خاطزات مشترک دهه هفتادیا:1) خاله شادونه وخاله نرگس یادته:))
خاطزات مشترک دهه شصتیها:به علت حجم بالای اطلاعات, ,قابل ذخیره سازی نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:31
+3
mah3a
mah3a
هر بار که می خواهم به سمـتـت بیایم یادم می افتد
”دلـتـنـگی”
هرگز بهانه خوبی برای تکرار یک اشتباه نیست….!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:26
+3
mah3a
mah3a
آدما رو زیاد تنها نذارین، تو تنهاییشون یه دنیایی برا خودشون میسازن که دیگه شما توش نیستین ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 20:25
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
آنقدر خوب هستم،که ببخشمت... اما.. آنقدر احمق نیستم،که دوباره به تو اعتماد کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 17:51
+8
ebrahim
ebrahim
فضا نوردان اعلام کردند که از روی کره ماه بر روی زمین سه چیز قابل مشاهده است.
1)دیوار چین
2)اهرام مصر
3)پرچم بچه های نارمک تهران
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 15:57
+5
ebrahim
ebrahim
مادر : داری چیکار میکنی پسرم ؟
پسر بچه 5 ساله : دارم واسه دوست دخترم نامه مینویسم
مادر : ولی تو که هنوز خوندن و نوشتن بلد نیستی
پسر بچه 5 ساله : اونم بلد نیست بخونه ، اصن تو چه میفهمی عشق یعنی چی ؟
مادر :O :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/6 - 15:56
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ