mah3a
بد بختی های پسرها :
1. دختر های خوب ، خوشگل نیستن
2. دختر های خوشگل ، دختر های خوبی نیستن
3. دختر های خوبی که خوشگلن مجرد نیستن
4. دخترای خوب و خوشگل و مجرد با بچه مایه دارا می پرن !!!
mah3a
یوانه نمیگوید دوستت دارم…
دیوانه میرود
تمام دوست داشتنها را به هر جان کندنی که شده،
از هر دری جمع میکند
و میزند زیر بغلش و میریزد به پای کسی که
هیچوقت قرار نیست بفهمد دوستش دارد...
mah3a
دل به دریا بستن هنر نیست ، حرمت قطره را نگه داشتن هنر بزرگی است . .
mah3a
لان تو این لحظه چه احساسی داری؟
1-حس دلجویی از یک نفر
2-سرم واسه دعوا درد میکنه
...
3-احساس خجالت و شرمندگی میکنم
4-میخوام گریه کنم
5-دلم میخواد بخندم
6-حس غرور
7- فکر میکنم حرف نزنم بهتره
8-دلشوره دارم دلواپسم
9-دارم میمیرم از خنده
10-یه حس عشقولانه
11-حس میکنم حالم خوب نیست
12-احساس ترس
13-عصبانیم
14-بی خیالی
15-حس انتقام و نفرت
16-مایوس و نامیدم
17- استرس دارم
18-حس میکنم خیلی تنهام
19- احساس خوشبختی میکنم
20-حوصله هیشکی رو ندارم
21- دارم بالا میارم
22-درماندگی و پریشونی
23-سردمه
24-گشنمه
25-دلم میخواد یکیو بکشم
26-منتظرم یه اتفاق خوب برام بیفته
27-پشیمونم
28-دارم حرص میخورم
29-حس میکنم هیچ چیز مطابق میلم نیست
30-احساس شکست میکنم
31-واسه یه موضوعی خوشحالم نمیتونم بگم
32-حس میکنم به هیچ کس اعتماد ندارم
33-انگار دارم عاشق میشم
34-فکرم مشغوله
35- یکیو خیلی میخوام نمیتونم بهش بگم
36-یه هم صحبت میخوام
37-زندگی بهتر ازین نمیشه
38-خودمم نمیدونم چمه
39-حس میکنم به یه مقدار تفریح نیاز دارم
40-حواسم این ور ..اون وره
41- دلم میخواد با یکی برقصم
سحر
و من آموختم که:
خواستن همیشه توانستن نیست...
گاهی خواستن داغ بزرگی است، که تا ابد بر دلت می ماند...
mina_z
حتی با افزودنیهای غیر مجاز هم
اعتباری به ماندگاری دوستی ها نیست !
.
.
چترت را ببند سری به كلبه بارانی ام بزن كمی زیر باران دیدگانم خیس شو و اگر مجالی برای همنوایی بود كمی با من همنوا شو...
mah3a
عشق تاریخچه زندگی است.... اما در زندگی مرد واقعه ای بیش نیست.

1390/12/5 - 21:41 ( لايک توسط 1 کاربر )