یافتن پست: #نیست

mah3a
mah3a
بد بختی های پسرها :
1. دختر های خوب ، خوشگل نیستن
2. دختر های خوشگل ، دختر های خوبی نیستن
3. دختر های خوبی که خوشگلن مجرد نیستن
4. دخترای خوب و خوشگل و مجرد با بچه مایه دارا می پرن !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:38
+7
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
سیگار بعدی را روشن میکنم
کامی از لبش میگیرم
بجای لبهایی که چندی است نبوسیده ام
انگشتانم بوی تند سیگار میگیرند
همان انگشتانی که همچو باد
جنگل موهای تورا نوازش میکردند
دیگر این اندام سوزان تو نیست که مرا احاطه کرده
دود سیگار است و بس…
سیگارم که به آخر میرسد
لبم را میسوزاند مانند بوسه ای
که تو هنگام خداحافظی به آن تقدیم کردی …
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:24
+6
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
به سرنوش بگوئید:اسباب بازیهایت بی جان نیستند


آدمند...


میشکنند بی انصاف


آرامتر . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:20
+4
mah3a
mah3a
یوانه نمی‌گوید دوستت دارم…
دیوانه می‌رود
تمام دوست داشتن‌ها را به هر جان کندنی که شده،
از هر دری جمع می‌کند
و می‌زند زیر بغلش و می‌ریزد به پای کسی که
هیچوقت قرار نیست بفهمد دوستش دارد...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:18
+3
mah3a
mah3a
دل به دریا بستن هنر نیست ، حرمت قطره را نگه داشتن هنر بزرگی است . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:08
+5
mah3a
mah3a
لان تو این لحظه چه احساسی داری؟

1-حس دلجویی از یک نفر

2-سرم واسه دعوا درد میکنه
...
3-احساس خجالت و شرمندگی میکنم

4-میخوام گریه کنم

5-دلم میخواد بخندم

6-حس غرور

7- فکر میکنم حرف نزنم بهتره

8-دلشوره دارم دلواپسم

9-دارم میمیرم از خنده

10-یه حس عشقولانه

11-حس میکنم حالم خوب نیست

12-احساس ترس

13-عصبانیم

14-بی خیالی

15-حس انتقام و نفرت

16-مایوس و نامیدم

17- استرس دارم

18-حس میکنم خیلی تنهام

19- احساس خوشبختی میکنم

20-حوصله هیشکی رو ندارم

21- دارم بالا میارم

22-درماندگی و پریشونی

23-سردمه

24-گشنمه

25-دلم میخواد یکیو بکشم

26-منتظرم یه اتفاق خوب برام بیفته

27-پشیمونم

28-دارم حرص میخورم

29-حس میکنم هیچ چیز مطابق میلم نیست

30-احساس شکست میکنم

31-واسه یه موضوعی خوشحالم نمیتونم بگم

32-حس میکنم به هیچ کس اعتماد ندارم

33-انگار دارم عاشق میشم

34-فکرم مشغوله

35- یکیو خیلی میخوام نمیتونم بهش بگم

36-یه هم صحبت میخوام

37-زندگی بهتر ازین نمیشه

38-خودمم نمیدونم چمه

39-حس میکنم به یه مقدار تفریح نیاز دارم

40-حواسم این ور ..اون وره

41- دلم میخواد با یکی برقصم
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 21:00
+2
حمید
حمید
در SMS
خسته ام از این زندان که نامش زندگیست ، پس قشنگی های دنیا مال کیست؟؟؟باختم در عشق اما باختن تقدیر نیست ، ساختم با درد تنهایی مگر تقدیر چیست {-28-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:59
+3
سحر
سحر
و من آموختم که:

خواستن همیشه توانستن نیست...

گاهی خواستن داغ بزرگی است، که تا ابد بر دلت می ماند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 20:10
+7
mina_z
mina_z
حتی با افزودنیهای غیر مجاز هم

اعتباری به ماندگاری دوستی ها نیست !
.
.
چترت را ببند سری به كلبه بارانی ام بزن كمی زیر باران دیدگانم خیس شو و اگر مجالی برای همنوایی بود كمی با من همنوا شو...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:51
+10
mah3a
mah3a
عشق تاریخچه زندگی است.... اما در زندگی مرد واقعه ای بیش نیست.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:50
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ