یافتن پست: #نیست

mah3a
mah3a
عشق همیشگی است این ما هستیم که ناپایداریم ،عشق متعهد است مردم عهد شکن، عشق همیشه قابل اعتماد است اما مردم نیستند.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:47
+5
mah3a
mah3a
امروز کسی محرم اسرار کسی نیست
ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:46
+4
mah3a
mah3a
جامعه ای که بکارت دختران افتخار پدران و حذف آن آرزوی دختران

و برادران فکرهایشان به اندازه ی آغوششان است.

سخت نیست باورش که تعداد رابطه های تجربه شده افتخار میشود

و از دخترانی که شب خواستگاری آنقدر نجیب میشوند،

که عفت صداقت را یکجا....
.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:43
+4
ali rad
ali rad
غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:32
+5
نیوشا
نیوشا
اینجا بر تخته سنگ
پشت سرم نارنجزار
رو در رو دریا مرا میخواند
سرگردان نگاه میکنم
میآیم . میروم . انگاه در میابم که همه چیز یکسان است و با این حال نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:29
+8
ali rad
ali rad
آرامم...


همچون مزرعه ای که تمام محصولاتش را ملخ ها خورده اند...


دیگر نگران ضربات داس ها نیستم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:21
+5
ebrahim
ebrahim
مسافر تاکسی آهسته روی شونه‌ی راننده زد چون می‌خواست ازش یه سوال بپرسه…
راننده جیغ زد، کنترل ماشین رو از دست داد…نزدیک بود که بزنه به یه اتوبوس…از جدول کنار خیابون رفت بالا…نزدیک بود که چپ کنه…اما کنار یه مغازه توی پیاده رو متوقف شد… برای چندین ثانیه هیچ حرفی بین راننده و مسافر رد و بدل نشد… سکوت سنگینی حکم فرما بود تا این که راننده رو به مسافر کرد و گفت: "هی مرد! دیگه هیچ وقت این کار رو تکرار نکن… من رو تا سر حد مرگ ترسوندی!" مسافر عذرخواهی کرد و گفت: "من نمی‌دونستم که یه ضربه‌ی کوچولو آنقدر تو رو می‌ترسونه" راننده جواب داد: "واقعآ تقصیر تو نیست…امروز اولین روزیه که به عنوان یه راننده‌ی تاکسی دارم کار می‌کنم…آخه من 25 سال راننده‌ی ماشین حمل جنازه بودم" !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:10
+3
mah3a
mah3a
دقت کردین همیشه یه مسواک مشکوک تو دستشوی هست که معلوم نیست مال کیه...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:10
+2
mehdi
mehdi
نر بودن یک جنسیت است و مَرد بودن یک هـــویت...!!

زیادن دخترایی که نر نیستن ولی خیــلی مَردن...!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:08
+6
mehdi
mehdi
دقت کردید، دخترای چاق به هیچ وجه حاضر نیستن بگن چاقن؟ به جاش از کلمه "تو پر" استفاده میکنن! :-)
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 19:04
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ