یافتن پست: #نیست

ali rad
ali rad
برهنه ات می کنند تا بهتر شکسته شوی


نترس گردوی کوچک


آنچه سیاه می شود روی تو نیست دست آنهاست .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 17:38
+3
mina_z
mina_z
مرد: زن! تو چرا رفتی باز سه دست لباس نو خ[!]، آخه نمی گی من از کجا پولشو بیارم؟
زن: عزیزم، می دونی من اصلاً آدم فضولی نیستم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:56
+8
hadith
hadith
آنچــه مــا آدم هــا را از هم دور می کنــد ..
زمان نیست ، زمــانه است ؛
زودتــر از کفش هایمان دوست عوض می کنیــم!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:38
+3
hadith
hadith
پریدن، باور پرنده ای است که به پرواز می اندیشد وگرنه دلیل پرواز پر نیست...!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:37
+4
-1
hadith
hadith
جبران خلیل جبران : چه حقیر است و کوچک ، زندگی آنکه دستانش را میان دیده و دنیا قرار داده و هیچ نمی بیند جز خطوط باریک دستانش. در خانه نادانی ، آینه ای نیست که روح خود را در آن به تماشا بنشیند...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:36
+4
شاهین
شاهین
گاهی برات مهم نیست فلانی چی نوشته ،
ناخودآگاه تا اسمشو میبینی لایک میزنی ، چون اون آدمو دوست داری.
انگار با لایکت میخوای بهش بگی که :
ببین تو هر چی میخوای بنویس، ولی فقط باش…
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 15:33
+3
alireza
alireza
ما فقیر نیستیم فقط مجبوریم لباس های پارسال را به اندازه امسال دوست بداریم {-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 12:59
+5
sahar
sahar
میخواهی بروی؟

خب برو...

انتظار مرا وحشتی نیست

شبهای بی قراری را هیچ وقت پایانی نخواهد بود

برو...

برای چه ایستاده ایی؟

به جان سپردن كدامین احساس لبخند میزنی؟

برو..

تردید نكن

نفس های آخر است

نترس برو...

احساسم اگر نمیرد ..بی شك ما بقی روزهای بودنش را بر روی صندلی چرخدار بی تفاوتی خواهد نشست

برو...

یك احساس فلج تهدیدی برای رفتنت نخواهد بود

پس راحت برو

مسافری در راه انتظارت را میكشد

طفلك چه میداند كه روحش سلاخی خواهد شد

برو...

فقط برو.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 10:31
+4
sahar
sahar
حس غریبی ست دوست داشتن

وعجیب تر از آن است دوست داشته شدن .....

وقتی میدانیم کسی با جان ودل دوستمان دارد

ونفس ها وصدا ونگاهمان در روح وجانش ریشه دوانده

به بازی اش میگیریم .....

هر چه او عاشق تر ما سرخوش تر !

هر چه او دل نازک تر ما بی رحم تر!....

تقصیر از ما نیست ...

تمامی قصه های عاشقانه

این گونه به گوشمان خوانده شده اند !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 10:29
+4
حمید
حمید
در SMS
زندگی من به دو بخش تقسیم میشه
بخش اولش مهم نیست
بخش دومش هم به کسی مربوط نیست{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/5 - 01:34
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ