حمید
سلام دوستای گلم ! روز عشق رو به همتون تبریک میگم ....
mahyar farid mohammadi
معشوق را در آغوش گیر که هیچ لذتی بالاتر از این کار نیست
امید
شعر جدید یاس در مورد امتحانات
از چی بگم برات ؟
انتظار داری چه چیزی از جیب من در آد ؟
جز یه کاغذ سفید پاره ؟
خب آره رفیق تقلب توشه ولی باخودکار سفید !
... تو هم مثل منی کم درد نداری ، درد اصلیت اینه که علاقه ای به درسم نداری .
من کسی نیستم با این امتحانا دردم بگیره ولی این نمره ها رو کی میخواد گردن بگیره!
س لام



1390/11/26 - 12:50اونجا ماه رو دیر دیدن؟
دیروز روز عخش بودجانم
البته 29بهمن هم هست
ما ایرانی جماعت هم ک تقی ب توقی بخوره
هی هی
حلا نمی خواد خود تو از خنده به کشتن بدی.کم حرص بخور واسه بچه ات خوب نیست
1390/11/26 - 20:08من بچه ندارم حمید
1390/11/26 - 21:59تو هم ا نقد عمیق نشو ری
میخواستی توهین نکنی
1390/11/26 - 23:18 ( لايک توسط 1 کاربر )هی هی
1390/11/26 - 23:24توهین چیه باووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو