یافتن پست: #نیست

ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دوستت دارم ، رازیست که در میان حنجره ام دق میکند ، وقتی که نیستی . . .{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:20
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
دیگر فرصتی برای پیامک نیست ، دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد . . .{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:19
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست . . .
{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:14
+1
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
نیمه گـُمشده ام نیستی که بـا نیمه ی دیگــر به جُستجویت برخیزم

تو… تمام گُمشده منی . . .
{-41-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/27 - 00:12
+1
امیرحسین
امیرحسین
دختره افسرده, شکست عشقی خورده, داغون, اصلاً داره می میره...باز معدلش بالای 17 میشه...!
اونوخ من که هیچیم نیست ! با هزار بدبختی و دو هزار دوز و کلک بزوووووووووور میشم 12!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 23:07
+5
امید
امید
صلحی در کار نیست تا زمانی که شاه سفید در خانه سیاه است و شاه سیاه در خانه ی سفید
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 23:04
+4
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
[!] داشت با خرش فوتبال بازی می کرد بهش گفتند آخه آدم عاقل! کی با خر فوتبال بازی می کنه؟ اونم گفت زیادم خر نیست 2 هیچ جلوه!!
{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 22:50
+2
حمید
حمید
در SMS
یک عمر قفس بست مسیر نفسم را / حالا که دری هست مرا بال و پری نیست
حالا که مقدر شده آرام بگیرم / سیلاب مرا برده و از من اثری نیست
بگذار که درها همگی بسته بمانند / وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:40
+2
حمید
حمید
در SMS
در حنجره‌ام شور صدا نیست رفیق
یک لحظه دلم ز غم جدا نیست رفیق
بگذار که قصه را به پایان ببرم
آخر غم من یکی دو تا نیست رفیق . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 20:39
+1
mehdy
mehdy
مهريه جديد خانمها
1390 ليتربنزين ! آيا وكليلم ؟ عروس رفته بشكه بياره !!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/26 - 19:07
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ