یافتن پست: #نیست

مهسا
مهسا
دلتنگم ،

مثل مادری بی سوادی که دلش هوای بچه اش را کرده

ولی بلد نیست شماره اش رو بگیره
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:43
+7
مهسا
مهسا
گناه تو نیست این رسم عشق است …

تا نسوزاند پخته ات نمی کند …!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:39
+7
مهسا
مهسا
بلند بخوان؛

درشت بنویس؛

آویزه ی گوشت کن

که : «تقوا» آن نیست؛

که با یک «تق»، وا برود ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:18
+5
mehdy
mehdy
دوست داشتن همیشه گفتنی نیست
گاه سکوت است و گاه نگاه
غریبه !این درد مشترک منو توست که نمی توانیم در چشم یکدیگر نگاه کنیم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:11
+3
mehdy
mehdy
روزی با خود میگفتم اگر او را با غریبه ای ببینم تمام شهر را به آتش میکشم...
اما امروز حتی حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست . . . .!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 21:07
+4
mehdy
mehdy
·……. دربیکرانه زندگی دو چیز افسونم میکند ۱-آبی آسمان را که میبینم و میدانم که نیست.۲-خدارا که ………نمیبینم و میدانم که هست.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 20:26
+3
kiss
kiss
چه کسی میگوید :که گرانی شده است ؟ دوره ارزانیست . دل ربودن ارزان،دل شکستن ارزان ،دوستی ارزان است ،دشمنیها ارزان ، چه شرافت ارزان !تن عریان ارزان ! آبرو قیمت یک تکه نان و دروغ از همه چیز ارزانتر . قیمت عشق چقدر کم شده است کمتر از آب روان و چه تخفیف بزرگی خورده ،قیمت هر انسان !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 19:07
+2
مهسا
مهسا
سنگینی باری که خدا به دوش ما می گذارد آنقدر نیست که کمرمان راخرد کند بلکه آنقدر است که ما را برای دعا به زانو در آورد....{-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 18:59
+4
مهسا
مهسا
توی جاده ای که انتهاش معلوم نیست پیاده یا سواره بودن فرقی نمی کنه اما اگر همراهی داشته باشی که تنهات نذاره بی انتها بودن جاده رو آرزو می کنی.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 18:45
+3
حمید
حمید
در SMS
خط زدن بر من پایان من نیست ، آغاز بی لیاقتی توست
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:17
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ