یافتن پست: #نیست

حمید
حمید
در SMS
از تنها بودنم راضی نیستم ؛ اما …. خوشحالم که با خیلی ها نیستم … !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:09
+1
حمید
حمید
در SMS
من به چشمای خودم شک کردم / این همه میشه مگه زیبایی ؟

مثه تو وقتی توی خوابم نیست / نمیشه حتی بگم رویایی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:03
+2
حمید
حمید
در SMS
اینجا آسمان صاف تا قسمتی رومانتیک، همراه با غبار دوستی است

توده ای سلام به سمت شما در حرکت است

و احتمال ریزش بوسه دور از انتظار نیست !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 13:01
+3
حمید
حمید
در SMS
تونل ها ثابت کردند که حتی در دل سنگ هم ، راهی برای عبور هست …

ما که کمتر از آنها نیستیم ، پس نا امیدی چرا . . . ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 12:59
+3
حمید
حمید
در SMS
متاسفانه توی قرن ۲۱ اسکل به کسی‌ گفته میشه که قلبی پاک و بی گناه و مهربون
داره . آدم فروش و نا رفیق نیست و از پشت خنجر نمیزنه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 12:57
+1
حمید
حمید
در SMS
الهي ! من نه آنم؛كه ز فیض نگهت چشم بپوشم،

نه تو آنی كه گدا را ننوازي به نگاهی ؛ در اگرباز نگردد ،

نروم باز به جایی؛ پشت دیوار نشینم ، چو گدا برسرراهی؛

كس به غیر از تو نخواهم ، چه بخواهی چه نخواهی ؛

بازكن در،كه جز این خانه مرانیست پناهی" التماس دعايادمان باشد

شايد شبي آن چنان آرام گرفتيم که ديدار صبح فردا ممکن نشود،

پس به اميد فرداها محبت هايمان را ذخيره نکنيم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 03:27
+3
مهسا
مهسا
یادمان باشـــــد آن هنگام که از دست دادن عادت میشود ... بدستــــــ آوردن هم دیگـــر آرزو نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 02:39
+4
مهسا
مهسا
نیازی نیست انسان بزرگی باشیم انسان بودن خود نهایت بزرگی است،میتوان ساده بود ولی انسان بودن به همین سادگی نیست ..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 02:20
+4
نیوشا
نیوشا
لذتی که در چرت و پرت گفتن هست در گفتن حرف های منطقی نیست... !!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 02:19
+5
مهسا
مهسا
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد خطی ننویسم که آزار دهد کسی را که تنها دل من ؛ دل نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/24 - 02:05
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ