یافتن پست: #نیست

hadith
hadith
هیچ انتظاری از کسی ندارم !این نشان دهنده ی قدرت من نیست!مسئله ،خستگی از اعتمادهای شکسته است...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:47
+5
gha3m
gha3m
اینو میبینید یاده چی میفتین هــــــــــــــــــــا
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:18
+4
elahe
elahe
سکوت همیشه نشانه ی رضایت نیست,شاید کسی دارد خفه میشود پشت یک بغض...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 23:10
+2
امیرحسین
امیرحسین
سوسکه چیزی نیست که..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 22:37
+3
gha3m
gha3m
یکی از دوستای دوره دانشجویی که خدای جوک بود یعنی جوکهای بی مزه رو هم جوری تعریف میکرد که آدم روده بر می شد خلاصه بعد 5 سال دیدمش پرسیدم ازدواج کردی گفت آره 1 ساله که بدبخت شدم پرسیدم چرا زنت اهل زندگی نیست؟ گفت چرا دختر خوبیه فقط خودش رشتیه مامانش لره باباشم اصالتش [!] گفتم خوب این کجاش بده؟ گفت که دیگه نمی تونم جوک بگم دارم خفه میشم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 22:13
+6
mohsen
mohsen
اینم در حد خودش ابتکار بدی هم نیست...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 17:35
+8
gamer
gamer
به سلامت خودم كه هيچكسي رو آدم حساب نميكنم
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 16:23
+8
-4
ronak
ronak
رفتم خونه دیدم ماهی از تنگ افتاده بیرون

داداشم میگه یعنی مرده؟

میگم پـَـَـ نَ پـَـَــ دوگانه سوزش کردم وقتی آب نیست با هوا کار میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 15:03
+6
ronak
ronak
بالاخره پنج راه آدم شدن کشف شد .. .... ... ... کنجکاو نشو . تو یکی ادم بشو نیستی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 12:33
+5
ronak
ronak
در Romantic
خدایامن دلم قرصه کسی غیرازتوبامن نیست خیالت اززمین راحت که حتی روزروشن نیست کسی اینجا نمیبینه که دنیازیرچشماته یه عمره یادمون رفته زمین دارمکافاته فراموشم شده گاهی که این پائین چه هاکردم که روزی بایدازاینجابازم پیش توبرگردم خدایاوقت برگشتن یه کم بامن مداراکن شنیدم گرم آغوشت اگه میشه منم جاکن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 12:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ