♥ نگار ♥
استیون هاوکینگ ( نخبه ی معلول ) اگه تو ایران به دنیا میومد ته تهش
دعوتش میکردن برنامه ی ماه عسل ، از بدبختیاش میگفت
اونوقت خودشو مادرشو مجری با هم میزدن زیر گری.
دعوتش میکردن برنامه ی ماه عسل ، از بدبختیاش میگفت
اونوقت خودشو مادرشو مجری با هم میزدن زیر گری.











دانشمند بزرگیه ولی....به بهشتو جهنم اعتقادی نداره و اونارو یه افسانه میدونه که ادما برایه هراسشون از مرگ درست کردن به عقیده اون حتی خدا هم وجود نداره.......دروغ چرا من خوشحالتر بودم اگه تو ایران زندگی میکرد...خخخخخخ
1393/03/6 - 17:24

1393/03/6 - 17:26 ( لايک توسط 1 کاربر )