♥ نگار ♥
ای شیطون میری جاهای خوب خوب
عکسای خوب خوب میگیری
جرق جرق
جرق جرق
جرق جرق
جرق جرق
چیه دارم برات اسپند دود میکنم چشم نخوری@ghoghnoos
آخرین ویرایش توسط
NEGAR1992 در [1393/03/7 - 15:22]
maryam
ﺑﻐﺾ ﻫﺎ ﺭﺍ ﮔﺎﻫﻰ ﺑﺎﯾﺪ ﻗﻮﺭﺕ ﺩﺍﺩ ،
ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺍﺯ ﭘﻨﺠﺮﻩ ﺗﻒ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺩﺭﻫﺎ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺭﻭﻯ ﻫﻤﻪ ﺑﺴﺖ …
ﮔﺎﻫﻰ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍﺭﺯﺵ ﺩﭼﺎﺭ ﺷﺪﻥ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺭﺩ ...
♥ نگار ♥
نفس میکشم نبودنت را
نیست...
هوای بوی تنت را کرده ام
میدانی؟
پیراهن جدایی ات بدجور بر قامتم گشاد است
تو نیستی
آسمان بی معنی ست
حتی آسمان پر ستاره و باران
مثل قطره های عذاب روی سرم میریزد
تو نیستی و من چتر میخواهم
هر چیزی که حس عاشقانه و شاعرانه می دهد
در چشمانم لباس سیاه پوشیده
خودم را به هار راه میزنم
به هزار کوچه
به هزار در...
ولی باز هم تو نیستی که نیستی
♥ نگار ♥
رﻭﺍﻳﺖ ﺩﺍﺭﻳﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺩﺧﺘﺮ ﭼﺸﻢ ﻭ ﺍﺑﺮﻭ ﻣﺸﮑﻲ ﻧﺒﺎﻳﺪ ﺩﻭﺱ ﺷﺪ
ﺑﺎﻳﺪ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺑﺰﺍﺭﻳﺶ ﺗﻮ ﻭﻳﺘﺮﻳﻦ ﺑﺎﻫﺎﺵ ﭘﺰ ﺑﺪﯼ !!! بعــــــــــله :








1393/03/7 - 15:29ممنون رفیق






1393/03/7 - 15:34