be to che???!!
سلااااااااااااااااام عیدتون مبارک.....
♥ نگار ♥
لااقل میگذاشتن سرود تیم ملی رو امید جهان میخوند ؛بعد از بازی با آرژانتین گوش کنیم روحیه بگیریم واسه بازی بعد.......جدی میگم
♥ نگار ♥
کاش بالای سر بعضی ها یه ضربدر کوچولو بود که
.
.
.
.
.
هر وقت حوصله شونو نداشتی کلیک میکردی بسته میشد:\
♥ نگار ♥
همچین میگن اگه پسرا برن سربازی مرد میشن ، آدم میشن . انگار قبلش حیون درنده بودن..
..
.
..
..
.
..
..
.
..
...
..
تا نباشدد چیززکی مردم نگویند چیزهاا
والاا بخوودا
♥ نگار ♥
به زنه میگن چند درصد دعاهات مستجاب میشه ؟
میگه : فقط ۵۰%
میگن ازکجا فهمیدی ؟
میگه : ازخدا خواستم شوهرم خرپول باشه ، خر هست اما پول نداره
مرسی فدات شم
1393/03/5 - 21:43تو خوبی
ای بد نیستم خدارو سکر.
1393/03/5 - 21:44

1393/03/5 - 21:45عید توهم مبارک بهار
1393/03/6 - 09:22عید تو هم مارک گلم.
1393/03/6 - 21:43 ( لايک توسط 1 کاربر )