یافتن پست: #ها

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هیچ کس تا به حال دو مرتبه در عمرش عاشق نشده، عشق دوم ، عشق سوم ، اینها بی معنی است . فقط رفت و امد است . افت و خیز است . معاشرت می کنند و اسمش را می گذارند عشق.
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:40
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟

گفتم : ۲۷ سال

ناراحت شد گفت : ۲۲ سالشه .

گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم !
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 16:30
+1
maryam
maryam

هر رابطه ای به هر دلیلی برایت تمام شد
پی اش را نگیر......
هیچ شوک مصنوعی
آدم ها و رابطه های مرده را زنده نمی کند!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 14:42
+2
maryam
maryam
مخاطب خاص
خوب گوش كن:
خيانت ميكنم تا ارزش صداقتمو بدوني!
نميبخشمت تا بفهمي بارها بخشيدمت!
صبر نميكنم،رهات ميكنم و ميرم كه بدوني اگه موندم رفتن و بلد بودم!!
منت ميذارم تا قدر خوبيايي كه كردم و بدوني
بد ميشم كه فرقش و با خوبيام بفهمي...
حالا از خودم راضيم حالمم خيلي خوبه...
اهااااااااااي تويي كه دم از دوس داشتن الكي ميزني اين و واسه تو گذاشتم...
دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 14:30
+3
محمد
محمد

اگر دریای دل آبی ست                                           تویی فانوس زیبایش
اگر آیینه یک دنیاست                                               تویی معنای دنیایش


***


تو یعنی یک شقایق را                                          به یک پروانه بخشیدن

تویعنی از سحر تا شب                                         به زیبایی درخشیدن


***


تویعنی یک کبوتر را                                            زتنهایی رها کردن

خدای آسمان ها را                                             به آرامی صدا کردن

دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 12:12
+4
maryam
maryam




ﺩﺭ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﯾﮏ "ﻣﺮﺩ " ﻣﺨﺪﺭﯼ ﻫﺴﺖ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ :
"ﺯﻥ"
ﻧﺒـــــﻮﺩﻧﺶ ...
ﺩﻭﺭﯾﺶ؟
ﻗﻬــــــــــــﺮﺵ ...
ﺧﻤــــــــــﺎﺭﯼ ﻣﯿﺎﻭﺭﺩ ...
ﺁﺏ ﻣﯿﮑﻨﺪ ﺍﺑﻬــــــــــﺖ "ﻣﺮﺩﺍﻧﻪ ﺍﺕ را






 


12 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:57
+3
محمد
محمد

تابلو ؛ نقاش را ثروتمند کرد.


شعر شاعر، به چند زبان ترجمه شد.


کارگردان جایزه ها را درو کرد...


و هنوز سر همان چهار راه، واکس میزند


کودکی که بهترین سوژه بود!


دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:29
+2
maryam
maryam
ﺧـﺪﺍﻭﻧــــــــﺪﺍ !...
ﺗﻮ ﺗﮑﺮﺍﺭﯼ ﺗﺮﯾﻦ \" ﺣﻀﻮﺭ \" ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﻨﯽ !...
ﻭ ﻣﻦ ﻋﺠﯿﺐ ﺑﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﺗﻮ ... ﺍﺯ ﺁﻥ ﺳﻮﯼ ﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎ ﺧﻮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﻡ
9 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:15
+2
محمد
محمد

باز هم که رفتی و تنهایی من سر به فلک کشیده است


باز هم که نیستی و اشکهایم سیل مانند مرا به زیر کشیده است 


باز هم که سوختی و باز برای شمع شدن پشیمان شده ام


باز هم که یادت امانم را بریده است 


باز هم که غصه دارم در قلب تاریکم از نبود تو


باز هم که نمیشنوم صدای دلنشینت را در خانه سوت و کورم


باز هم که گم شدی در خاطره ها وچشمم از دیدن عکس تو سیر نمیشود


سالهاست که رفتی ولی هر روز اینها را تکرار میکنم 


شاید بشنوی ،بفهمی،احساس کنی 


در واقعیت نه ولی انتظار امدنت در خوابم را که میتوانم داشته باشم


باز هم که بغض و بعد ..............مثل همیشه

دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:13
+2
maryam
maryam


به سلامتی دختری که خنده و شوخی ها و لوس بازی هاش...
فقـــــــــــــط واسه عشـــــــــقشه
با پسر غریبه شوخی نمیکنه ،نمیخنده..
میدونه عشقش اذیت میشه با این کار ...







5 دیدگاه  •   •   •  1393/03/5 - 11:13
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ