یافتن پست: #ها

محمد
محمد

به " تـــــــــــــو " کـــــه میرســـــم ...!

مکـــث میکنـــــم ...!


انگـــــار در " زیباییــ ــت " چیـــــزی را , جـــــا گذاشتـــــه ام !

مثلــــــــــا"...

در صـــ ــدایت ... آرامـــــ ـــش ...

در چشـ ــــم هایـــــت ... زندگـــــ ـــی ...

دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 21:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای گلم

مهربونا با معرفتا

با جنبه ها با شعورا

خیـــــــــــــــــــــــــــلی دوستتون دارم

ممنون از همراهیتون

شبتون شیک و مجلسی
{-35-}{-49-}{-35-}
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1393/03/5 - 21:50]
6 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 21:00
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:56
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
-----------------------_(/_\)
-------------------------,((((^`/-
------------------------((((--(6-/-
----------------------,(((((-,,----/
--,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
-((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
-)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
(((--\------------(((------/
-))-|------------------------|
((--|--------.---------'-----|
))--/-----_-'------`t---,.')
(---|---y;---,-""""-./---/\--
)---/-.\--)-\---------`/--/
---|.\---(-(-----------\-\'
بدو باهاش بیا تو پروفایلم...بدووو
1 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:41
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تلفظ صحیح چهارمین روز هفته کدام است ؟
چارشنبه؟
چاهارشنبه؟
چهارشنبه؟ . . . .
هیچکدوم نیست عزیزم، سه شنبه صحیح است
حتما دانشجو هم هستی
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:36
+1
maryam
maryam

گاهی نیاز داری به یه آغوش بی منت

که تو رو فقط و فقط واسه خودت بخواد...

که وقتی تو اوج تنهایی هستی

با چشماش بهت بگه:

هستم تا تهش!

هستی؟!
3 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:24
+3
farhad
farhad
خیلی ها مترسک رو دوست ندارن . چون پرنده ها رو می ترسونن .
ولی من دوستش دارم چون تنهایی رو درک میکنه
4 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:21
+4
maryam
maryam

بعضی اشک ها هستند. 
بی دلیل 
بی بهانه 
یک دفعه ای 
نصفه شبی 
عجیب آرامت میکنند 
میگویند این اشک های بی بهانه 
سندشان به نام خداست .........
2 دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شاعر میگه :

" برخیز ُ مخور غم جهان گذران "
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همین که پا میشی میگه:

" بنشین ُ دمی به شادمانی گذران "

:|

کلا شاعر ایسگامونو گرفته :|
دیدگاه  •   •   •  1393/03/4 - 20:16
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ